--- Kim demiş ayrılıklar kötüdür diye...? İnsanların, üzüntülerinden ayrılması güzeldir mesela... İnsanların yüzünde tebessüm oluşturur, yüreğini ferahlatır, mutlu ve huzurlu olmasını sağlar bu tip ayrılıklar... Dilerim ki böyle ayrılıklar yaşarsınız hüzünlerinizle, acılarınızla ve kederlerinizle...

--- Yanlışı bilmek; yanlışı bilmemekten iyidir... Çünkü bilinmeyen yanlış, başka bir zamanda bambaşka bir yerde doğru olarak gösterilebilir ve kandırılabilirsiniz...

--- Usta bir define avcısı; kaynağı belirsiz bir haritanın peşinden gitmez... Tarihin tozlu sayfalarındaki, tarihe altın harflerle geçenlerin peşinden gider... İşte bundan sonrası; hayatının en büyük macerası olacaktır muhtemelen...

--- İçi boş ama her yanı sağlam bir testi, içi dolu ama altı delik bir testiden iyi olabilir...

--- Bir çobana; kuzulara bakabilmesi için para ödenir... Kuzuları, kurtlara teslim etmesi için değil...
 
( Can Sıkıntısında Şöyle Bir Esenler - 19 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 16.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu