Beni biraz sev biraz sevme… Beni çok seversen şımarmaktan, hiç sevmezsen yalnız kalmaktan korkarım…

Bana biraz kız biraz kızma… Bana çok kızarsan sinir hastası olmaktan, hiç kızmazsan yanlış yola sapmaktan korkarım…

Beni biraz ağlat biraz ağlatma… Beni çok ağlatırsan herşeyde çaresiz kalmaktan, hiç ağlatmazsan taş kalpli olmaktan korkarım…

Bana biraz inan biraz inanma… Bana çok inanırsan inancını suistimal etmekten, bana hiç inanmazsan sürekli yalan söylemeye yönelmekten korkarım…

Beni biraz güldür biraz güldürme… Beni çok güldürürsen seni bile ciddiye almamaktan, hiç güldürmezsen mutlu olmamaktan korkarım…

Bana biraz yardım et biraz etme… Bana çok yardım edersen hiçbir zaman tek başıma ayakta duramamaktan, bana hiç yardım etmezsen düştüğüm zaman yerden kalkamamaktan korkarım… 
( Beni Biraz Sev Biraz Sevme başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu