Bu şiirimde geçen tema tamamen benim gerçek yaşamış olduğum,1979 sonlarında,ülkemizde yaşanmaz bir kaosun neticesi,almanyaya gitmek zorunda kaldım.daha henüz 30 yaşında.Yıllarca ve hasrete yenikdüşürdü.4,5 yıl buacılarda hayatı yaşamak zorunda kaldık.Mevla ogünleri bir daha yaşatmasın,hiç bir kula.Ülkemizin ve hürriyetimizin kıymetini bilelim.Aslında yazılacak çok şeyler var ama,ne desek boş.Yaşayacağınız yer kalmayınca,ülkemizin ve birliğin kıymetini ozaman anlasakda çok geç oluyor.
Kardeşi kardeşe yıllarca kırdırdılar.Ayrılıkların,gayriliklerin olmaması dleğimdir.
Birlik ve beraberlik zamanı diyeceğim,fakat öyle kalemler varki,hala daha o eski zihniyetlerini devam ettiriyorlar.Çok ğır sözlerimi kullanmakta istemiyorum.
İki tarafı keskinolan bıçağın sahibinede zararı olduğunu bilelim.

--------------------------------------------------------------------------------



Değemen bana yaram çokderin,
Gurbet ellerinde gezerim daim,
Kısmet olupta yurduma dönemem,
Değmen bana yaram çok derin..

Gönül sılada,gülü neyleyim,
Cansız hayaline bakıp gönlüm eylerim,
Sizleri andıkça,pınar olur gözlerim,
Yar sılada,ben gurbette,cananımı özlerim..

Göz yaşlarım durmaz çağlayıp coşar,
Zalim kader durmadan peşimden koşar,
Yavrular sılada hep beni arar,
Değmen bana yaram çok derin..

Kağıtlara dert yazarım duyulmaz,
Beyaz kağıt benim derdim anlamaz,
Gurbette olanın göz yaşı durmaz,
Değmen bana yaram çok derin..

Durak hasretiniböyle söylersin,
Taş basıp bağrına,gönlün eğlerrsin,
Ayrı düşmeyen beninasıl anlasın..?
Benim gibi kimse dertli olmasın.....1980 AL
( Yaram Çok Derin başlıklı yazı Durak YİĞİT tarafından 20.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu