Kürtçe Sevdam
Belkide en büyük yanlışımkürtçe sevdamitürkçeye çevirememekteki beceriksizliğimden müzdaripbasit kelime oyunları oynayan bir adam olmamdı
boğazımda yutkunduğum halde bir türlü aşağı inmeyen yumruklartoplamak isteyipte ne zaman telaşlansam korksam seni kaybetmektenyanine zaman düzeltmek istesem daha çok bozarakdokunmazsam solacak diyesımsıkı sarıldığım için kollarımın arasında kırılan bir sevdanın ikliminde yaşamaya çalıştın senve sen ne zaman kırıldım desenben bunu üstüme alınmamak içinduymazdan geldim...şimdi yokluğunu’nasıl olsa ararsın’lara bağlıyorumnasıl olsa ararsın...aramazsan böyle bir kayba hala hazır değil aklım...önemli kararlar arefesindeyimhep arefesinde beklediğim kararlarınçok düşündüğüm için belkidebu kararsızlığımkapayıp gözlerimi karamsarlığıma sonunda sen olursun diyeihtimal diye hiç yaklaşmamayi tercih etmekti..kürtçe bir aşkı türkçe’ye çevirememekteki beceriksizliğimhayatıma yaşanamamışlık olarak ekleniyorbelkide en güzel yerinde olduğum içinen güzel yerinde seni kaybedeceğimi bildiğim içingüzel olmasın diye hayatımdaki hiçbirşeyinkar ettiklerim...sanki yoksun gibiöyle cok soru sordumki sanaşimdi aklındaki kararsızlığın benimduyduklarımı duyup inanmayışlarının mantıklı açıklamalarıseni anlıyor olmam sana kendimi anlatmama yetmiyor artıkseni seviyor olmambeni sevmene yetmiyor...gitme kal dememinkalmana yetmediği gibicanım yanıyorsenin yanındayken öyle meşguldüm ki seninleöyle seninleydimkidüşünemedimgidersen bir gün yanında götürbeni değilse bilesana almayı akıl edemediğim çiçeklerisana söylemeyi beceremediğim sevgi sözlerinişimdi durup durup sana gelirken yazdığım şiirleriüzerine al sorumluluğuher kayba hazırım ben...senin dışındagideceksen eğersevmediğini söyle ve öyle gityapmadıklarımı bahane etmedenyaptıklarımı yüzüme vurmadansadece sevmiyorum degit...geride kalmasın keşke diyerek aklıma yükleyeceğim suçlamalarımsadece alıp başını gitsanki hiç olmamış gibi...sanki yalanmış gibi...git artıküstü kalsın yaşadıklarımızın,yaşayamadıklarımızın hayali...
(
Kürtçe Sevdam başlıklı yazı
Onur Çiçek tarafından
17.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.