1 Çocukların Babaları Hakkında Düşünceleri
Birleşmek ve çoğalmak,her canlının ilkesi,
D i ş i  i l e erkeğin, ü r e t m e k t i r emeli.
Onlarla mamur  olur, vatan denen  ülkesi.
F a n i l e r  atamıyor, kalmak  için  temeli.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Bir oğlanla bir kızdır, cemiyetin temeli,
                                                                                                Dişiye anne denir,e r k e ğ i n e de baba.
                                                                                                Nesil devam ediyor, o n l a r  arza geleli.
                                                                                                Dünya devam ettikçe, katılacak  hesaba.
"H a m l a r ı tatlı olur,o l g u nları  da acı.
H e r  canlının küçüğü, can ciğerden sevilir.
Hangi y a ş t a olsada,yardımların muhtacı 
Sağlam büyüsün  diye, korunur  ve  övülür.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Yaş altıya  gelince, a k l ı  birazcık yeter,
                                                                                                Çıkmaza takılınca,der ki"Babam biliyor"
                                                                                                Ailece b e s l e n i r,çünkü dökemiyor ter.  
                                                                                                Sevildiği s ü r e ç te,mutluluktan gülüyor.

On yaşına g e l i n c e ,a k l ı çok şeye yeter,
Kuvveti yetmiyorsa,"Babam güçlü biliyor"
Okuldan başkasına, gidip te dökmüyor ter.
Başka emek harcamaz,çünkü nasip geliyor.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Yirmisine basınca,ergenlik ç a ğ ı başlar,                                                                                                               Babası uyarmakta,"Adımına dikkat et!..
                                                                                               Beğeni d e ğ i ş i k t i r,geçici olur aşklar.
                                                                                               Babam ilgisi yok der,kendi yolunu gözet.

O t u z u n a  gelince, girer  olgun  çağına.        
Kolay kolay düşemez, kurulan  tuzaklara.
K a z a n c ı n ı  getirir, kurduğu  ocağına
Fazla u y u m gösterir,kâr veren uzaklara..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Gelecek zamanlarda,sorumlukları a r t a r,
                                                                                               Omzunda  ki  her  yükün, ağırlığı  fazladır.  
                                                                                               E l l i s i n e  gelince, hastalık  o n u  sarsar 
                                                                                            "Herşey bilen babam"der,meşguliyet azladır

Toplum harekâtını,bilge mantıkla ölçer,
Torunlardan çekinir, çünkü  eleştirirler.
İşlevi  sınırlıdır, e k t i k l e r i n i  biçer.
Yaşamı zorlaştıkça, babadan özür diler.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A l t m ı ş ı ndan sonrası, asalarladır basmak,
                                                                                             İnerken ve çıkarken, uyurken  de yorgundur, 
                                                                                             D o k t o r ve hastaneler,boğaza geçen kasnak
                                                                                            İlkkez babamda gördüm,al Çiçek!i solgundur.
=============================3519===============014/ 09/ 2015====================   
( Çocukların Babaları Hakkında Düşünceleri başlıklı yazı Özçiçek tarafından 16.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.