Sürgün
Sırasımı şimdiKurduğum hayallerin ortasında gitmekYoruldum hergün evi temizlemektenKapıyı aralık birakmaktan Belki gelirsin diye..BilemedimKapı aralikken umutlarımın eşikten bir bir kaçtığını..Bulamadım nereye koyduğumu Eğer gidersen taze tutacak umudumu...Atamadım bu hikayenin sonunuSatamadım kimseye kokunu..Korktum..DondumSondum belki de bu hikayeye..Ve ben insan içine çıktığım zamanBağırsam kimsenin duymayacağı kadar yalnızdım..O hayallerimi duymayacak kadar terk etmişti beniSen göremeyecek kadar körİnsanlar anlayamayacak kadar uzakBilirim bu bir tuzakGittiğin yere gidememAlır beni içine fırtınanYutarVe elimden bir el tutarGitme..Gittiğin kadar ölürümÖldüğüm kadar bölünürüm..EtmeEttiğin kadar sürünürüm..Ve ben gittiğin kadarEn uzak sevdalara sürülürüm.
(
Sürgün başlıklı yazı
Bitik tarafından
30.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.