Hatay!da bir şiir toplantısına katıldım ve İzmir' de yaşayan şairlerde gelmişlerdi.Mutlu olmuştum ama hayal kırıklığına uğradım,Dandik şiirler beğeniliyor ve anlaşılmadığı halde alkışlıyordu.Daha evvel yayınladığım bir helâ işine parmak basan eserimi okudum.Suratlar analık suratı gibiydi hiç mi hiç ilgi görmedi. yarıda bıraktımşimdi de bu şiirin aksine tasavvuffu sizlere sunuyorum.yazıp sizlere sunuyorum.Sevgilerimle.
1-İ n a n ç haline geldi, b i z e öğretilenler,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2- cenneti Huri yönetir,Zeban, Cehennem'i,
sayısız melek varmış,Allah'a hizmet eden..................yalan dünya da aynı , oranın bir kopyası.
h a y ı r l a r ı, şerleri, kullara getirenler,.................yalınız dünyamız da kul düzenler gündemi.
............Görünmez varlıklardır,çünkü bedenleri yok,......ahrette hırs,tamah yok,huzur içinde ruhlar.
............sayıları bilinmez,kim bilir ne k a d a r çok........dünyamız buzursuzdur,birnirlerini yuhlar.
sağımızda yaşayan , h a y ı r melekleridir,........................tanrı'nın düzeninde, ebedi bir nizam var,
imamlar methederler,onları görmeseler de........................k â i n a t varlıkları, doğar,yaşar ve ölür.
s a d e c e bildikleri,bembeyaz yelekleridir........................başlangıç ve bitişte, a c ı tatlı zamanlar.
..............Gölgeleri olmazmış,c i s i m değiller çünkü,..................ilkinin adı doğum,sonucun adı ölüm.
..............Üç zaman giyerlermiş,öyle midir bu günkü?............birisi gençlik çağı,diğeri solmuş gülüm.
onlar da ayrılmışlar,g u r u p ve öbeklere.........................huri ve meleklerin,yönettiği b u a l e m,
huri, melek, zebani,gılman ve hain şeytan..........................sadistler tarafından,bir anda yok edilir.
bir kısmı yere hakim,bir kısmı da göklere...........................Azrailin k e n d i s i,yok edici bu kalem.
.............Üretim, tüketim yok, suiistimal bilmezler................k i m s e kaçamaz ondan,alnımız yazısı
.............Halk inkâr gayretinde,bilimde semirmezler,................ana denen kutsaldan,ayrılıyor kuzusu,
yönettiği guruptan,sevinç ve y e r g i gelir,...............cennet yaşayan korkar,cehennemlikse bekler.
iyilik görenden d u a , görmiyenden beddua.................dünyada kalanları, m e r m e r mezarı diker.
tek tek yönetmen Tanrı'mızgerekli emri verir................işe yaramamışsa,h a r c a n a n tüm emekler.
............Felek"Rab" mı yoksa a d i l d i k t a m ı?.....................en büyük temizliği,yine Azrail yapar,
............hep ona yükleniriz,ş a y e t kırsak ta camı...................hırsına kapılanlar,kurnaz İblis'e tapar.
Tanrı'nın bahçesidir,bahşolunan dünyamız,
bahçıvanlık yaparsan, a d a m gibi yaşarsın.
Çiçek' i s ö k ü p atar, ö k ü z kardeşi camız.
.............yeni dünya bağışlar,b i l i m teknolojisi,
.............bize dünya bağışlar, gök meteorolojisi.
------------------------------------------------3577--------------------------------07/ 12 / 2015-------------------------------