Vazgeçmedim
Kafamdaki dertleri hep içime ata ata kimseden korkmayan ama kendinden korkacak kadar huzunlu bir adam yaratmışım farkında olmadan. Kimseyle anlasamayan kıl bir adam misali kendime bile küsmüşüm. Artık nasıl oldu ne zaman oldu bilemiyorum. Bütün gün yorganin altına girip yatıcak kadar üşengeç bir insan olmuşum. Bunlar hep birer birer yavaş yavaş gözlerimin önünde olmuş ve ben farkında bile olmamişim. Hep derdi babam senden adam olmaz diye bende hüzünlenir oturur bir köşeye ağlardim sessizce. Hayatimda yapmadiğim şeylerden dolayı hep insanlar beni kotü bildi. Varsın bilsinler. Artik aliştim. Her şeye ramen ben ayakta kaldım. Babamın senden adam olmaz demesine ramen bana miras olarak birakacaği o soyadina bir leke getirtmedim. Okuyup büyük adam olamadim belki ama benden üstün insanlarada kendimi ezdirmedim. Param yoktu mesela benim öyle süslu püslü kiyafetler hiç giyemedim . Sanayiden çikinca üstümdeki yağli tulumla bankta yattiğim günler gelir aklima. O zaman bile kimseden bir yardim beklemedim. Her zaman da ekmeğimin yarısını bölüştüm. Dostumun arkasını hep kolladım kötü gününde her zaman yaninda oldum ama asla önüne geçmedim. Ve günün birinde bir kiza aşik oldum. Ondan hiç vazgeçmedim. Bir kere olsun başkasina bakmadim. Defalarca pencereye çikar diye sabahlara kadar soğukta bekledim. Bir kez olsun sevgimden süphe etmedim. Çok kıskandım çok sakındım. Ama el oglu geldi onuda aldı benden. Allah sahibine bağişlasin dedim boynumu eydim. Ben bu hayatta çok şey yaşadim çok şey öğrendim. Bunlar hataysa ben hatalarımla mutluyum. Başim hala dik ve hala vazgecmedim.
(
Vazgeçmedim başlıklı yazı
Bulut tarafından
9.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.