.    Orta Doğu ateş içinde doğmadı ama Ateşle oynayanların Yüzünden cehennem ateşini aratmıyor..Haatta anma rahmindeki bebeleri ,sabileri ergen olmamış masumları da yakan bu ateş,cehennemin adaletinden bile yoksun olan bir ateş....
     Çocuklukları problem içinde geçmiş anası, dedesi ,babası meçhulde gezinen dünya liderleri Yada dünya liderliği iddiasında bulunan lüzumsuzlar tüm insanlığı Ateş'in içersine atarken,Ateş'in dibindeki İsrail oğulları Agamennonu bekliyor..Ve liderleri azdırırken,pornografinin insan uzuvlarındaki etkisi gibi güç sahiplenmeleri konusundaki isteği araç olarak kullanarak egoizmin doruklarına tırmanıyorlar...
       Anne den problemli Putin,Dededen kölemsi ama âkibeti Müslüman mı değil mi bilinmeyen Barack,Dedesinin âkibeti Rize den Meçhul Erdoğan ,(-yazıldığıma göre Soner yalçın kitabı-) Ortadoğu ateşini körüklerken İsrail oğullarının silah İmalatcısı ve tedarikçisi akrabaları körüğün Gücünü katmerleştiriyor... 
         Sorunlu aile cocuklarının sorumlu olmayan Davranışları insanlığı Savaş'ın eşiğine getirirken olan Suriye deki masum Türkmen cocukları ile kürtmen ve Arap çocuklarına oluyor ..
           ABD Irak petrolleri ve Suriye petrollerini Libya daki gibi Yasadışı örgütlerin kayıt dışı lıkları ile sadece vergiden arındırılmış hali ile bile iç edip kendi üretim kademelerinde kullanarak ,karlarını katmerleştrimektedir
            Türkiye Yasadışı örgütlerin sınır kapsamındakilerinin komisyonculuğu ile tedarikçilik etmekte 57. Hükümet zamanında emekli Maaşını ödeyememe haberlerinin üfürüldüğü Ülkede ,kara para aklanmalarına göz yumarak nemalanmaktadır..Ama biz biliyoruz ki hukuk dışında güzel Karlı vergisiz işler olur,"Tatlı tatlı yemenin gümrük çıkışları hep zorlu olur ,Su testisi su yolunda Kırılır " sözleri bu yanlışlığın tarihe mal olamayacağını şahitlik yapacak atalarımızın sözleridir Muhalefetin oyalanması,masum insanların Tutuklanması hep bu balık sürüsünün geçiş zamanında daha cok nemalanma istek ve arzusudur..Hatta bu arzu şehvet düzeyine yükselmiş, insani Boyutları geride bırakmış,masum ve mazlum insanların  Kanı ve Hürriyet-i ile beslenmektedir
      Rusya ya gelince 1991 IrAk körfez kirizi ve Devamında  varlık mücadelesi veren Rusya ,o dönemde Temsilcisi Baas ın aktif olduğu Irak da etkin olamamış,Irak enerji koridorunun. Abd ve işbirlikçilerinin eline geçmesine ses çıkaramamıştır..Suriye de ışıd terörü ,PKK terör uzantılarının Suriye enerji koridorunu ele geçirmesi üzerine Baas ve temsilcisini burada kaybetmek istemeyen Putin ,Suriye nin Kurucu iradesi Fransa ile berabe r menfaatli eylemlere girmiş ve birçok masumun kanını. Eline bulaştırmıştır .Annesinden sorunlu Putin in arıza bir cocuk olması DÜNYAYI da arızaya bağlamaya çalışmaktadır .Bu şekilde hem petrol fiyatları ile kendisini vuran güçlere karşı koymuş oluyor hemde enerji koridorunu kendine bağlı  Baas çı ların elinden çıkmasına engel olurken gücünüde Akdeniz'e Kalıcı olark yerleştirmiş oluyor...
Asıl sorun ne Suriye de patlayan bombalar ne Paris'te-Ankara da-Suruç ta ,öngörülü patlatılarak sivil Yaşamları sona erdiren eylemler değil asıl soru, 3 sorunlu aile çocuğunun elinden DÜNYAYI kurtarabilirmiyiz?
            
( Oyun İçinde Oyun başlıklı yazı HALİLİ tarafından 12.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu