1-İ n a n ç  haline geldi, bize öğretilenler,..................2-Cennet huri  yönetir,Z e b a n i  cehennemi,
Sayısız melek varmış,Allah'a hizmet eden.......................Yalan d ü n y a da aynı,oranın bir kopyası.
H a y ı r l a r ı, şerleri, kulları yönetenler,......................Yalınız dünyamızda,kul düzenler gündemi
---------Görünmez varlıkardır,çünkü bedenleri yok,........---------Ahrette hır tamah yok,huzur içinde ruhlar,
---------Sayıları  bilinmez, kim bilir ne kadar  çok!.........---------Dünyamız huzursuzdur,birbirlerini yuhlar.

Sağımızda yaşayan,hayır melekleridir,............................Tanrı'nın düzeninde,ebedidir nizamlar,
İmamlar methhederler,onları görmeseler de.....................Kâinat varlıkları,doğar,yaşar ve  ölür.
Sadece bildikleri,bembeyaz yeleklerdir............................Başlangıç ve bitişte,acı tatlı zaman var.
---------Gölgeleri olmazmış,cisim değiller çünkü,............----------İlkinin adı doğum,sonuncun adı ölüm,
---------Üç zaman giyerlermiş,öyle midir,bu günkü..........----------Birisi gençlik çağı,diğeri solmuş gülüm.

Onlar da ayrılmışlar,gurup ve öbeklere,...........................Huri ve meleklerin,yönettiği  bu alem,
Huri,melek,zebani,gılman ve hain şeytan..........................Sadistler tarafından bir anda yok edilir.
Bir kısmı yere hakim,bir kısmı da göklere.........................Azrailin kendisi,yok edici bir kelem.
----------Üretim tüketim yok,suiistimâl bilmezler,..............-----------Kimse kaçamaz ondan,alnımızın yazısı
----------Halk inkâr gayretinde,bilimde semirmezler..........----------Ana denen kutsaldan,ayrılıyor kuzusu.

Yönettiği guruptan,sevinç ve yergi gelir,............................Cennet yaşayan korkar,cehennemlikse bekler.
İyilik görenden dua,görmeyenden beddua..........................Dünyada kalanları,mermer mezarı diker,
Tek tek  yöneten  Tanrı,gerekli  emri verir...........................İşe yaramamışsa,harcanan tüm emekler.
-----------Felek Rab'mıdır yoksa,yoksa adi  dikta mı?..........-----------En büyük temizliği yine Azrail yapar.
-----------Hep ona yükleniriz,şayet kırsak ta camı................----------Hırsına kapılanlar,kurnaz İblis'e tapar.
                                                          Tanrı'nın  bahçesidir ,bahşolunan  dünyamız,
                                                          Bahçıvanlık   yaparsın,  adam  gibi yaşarsan.
                                                           Çiçek'ten hiç  anlamaz,öküz soyundan camız
                                                           -----------Yeni d ü n y a  bağışlar, bilim teknolojisi,
                                                           -----------Bize d ü n y a bağışlar, gök meteorolijisi.
****************************************3577***********07 / 12/ 2015**********************
















































































( Üç Zaman Hakimleri başlıklı yazı Özçiçek tarafından 24.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu