Gönüllerin Sultanı'na (S.a.v)
Ey, 571 yılının onurlandığı kutlu doğum.Rebi’ül-evvel ayının müjdesiPazartesi gecesinin sabaha karşı duasıAlemlerin Rab’binin,alemlere hediyesi.İki cihan serveriBir’den sonraki Mübarek.Yüreğimize aşk dolduran,aşkın yeryüzüne inen nuru.İnsanlığın doğumu, başlangıcı bitimiEy Allah’ın Nebi’si şol Mekke’nin yetimiAshabı Kiram’ın iftiharıEnsar’ın kalbi misafiriYaradan’ın sefiri.Selam sana, ey ummetin kabül olmuş duasıSelam sana, ey Hicret’in güzergâhıSelam sana, ey Mirac’ın sırrıSelam sana, ey mü’minlerin Emir’i, Emin’iSelam sana, ey ötelerin ötesinden bizi gözetleyen gökkuşağı.Edebi ve doğruyuHak’tan gelen çağrıyıSol yanımda ağrıyıSen gösterdin EfendimSen öğrettin Efendim.Ey, İslâm’ın baştacıDertlilerin ilacıDüşkünlerin muhtacıÇöllerin diliGüllerin rengiEy, susuz çölümün yediveren gülü.Sen, obamızın direğiSen, varoluşumuzun gereğiSen, yetimlerin yüreğiSen, karanlığa ışıkSen, ismi Yaradan’la yazılan AşkSen, seccadesi kum olan ElçiSen, yastığı gökyüzüSen, umudun gülen yüzüEy Güllerin EfendisiBağrı yanık halimize su serpZincirlenmiş elimize hürriyet olBozulmuş dilimize dualar gönderBize tekrar umutBize tekrar Uhud ol.EY MUHAMMED MUSTAFA (S.A.V) EY ALEMİN UMMANINE KADAR ÇOK İSTERDİK BU ANDA BULUNMANIAzdan çoğul çıkaran, mücadele seyyahıHer türlü eziyetin, sabır dilenen şahıArşa değecek kadar mazlumun ahı vahıGel de dağıt ümmetin ölümcül uykusunuGöz gözü görmediği o karanlık pusunuBir canhiraş hengâme çılgın ve boşa yarışArasat’ta gibiyiz ne savaş var ne barışHer türlü zalimliği yaşadık karış karışGel de dağıt ümmetin ölümcül uykusunuKenetlensin haykırsın, yere gömsün sus’unuYok Ömer-ul Hattab’ın yok Bilâl’i Habeşi’nÖmrümüzü hesapta harcadık üçün beşinBölündük parçalandık suyu çıktı bu işinGel de dağıt ümmetin ölümcül uykusunuYeniden şaha kalksın toparlasın us’unuTezgahta pazarladık edeb ile şerefiAlladık cilaladık maymun ettik eşrefiBu yüzden başımızda belaların teşrifiGel de dağıt ümmetin ölümcül uykusunuYıkasın temizlesin beyninde ki yosunuEy, vuslatın menzili Cennet’in anahtarıEy, mağdurun hamisi, ey yetimler muhtarıEy, Allah’ın Resulü, kıyametin ihtarıGel de dağıt ümmetin ölümcül uykusunuGel de üstünden atsın pısırık korkusunuSallu a’la resulina Muhammed (S.A.V)
(
Gönüllerin Sultanı'na (S.a.v) başlıklı yazı
şelale tarafından
27.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.