Varlığını Düşünmek Yeter Bana
kaybedince anlamadım senin değerini. varlığını düşünmek fazlasıyla yeter bana. kadir kıymet bilmez değilim, seni düşünerek ölmek emirdir, emrini yerine getirmek yeter bana. kızılırmak azgın akardı sert bakardı. iki kıyıda olabilmek fermana muhtaçtı. canım pahasına da olsa bulanık suyunu içmek, dibine gömülmek yeterde artar bana. ilk gözağrısıydım anamın. verimli baharların önbaharıydım. iğdelerin anam gibi kokusunu iliklerime kadar çektim. yüreğime kadar soludum yar hasreti çekmenin tadını. seni yüreğime gömmek, sonsuzda yaşatmak ütopya deyil, imkansızı gerçek etmek bana. yalansız dolansız ateş kadar yalınım. yağmurdan korksaydım doluya tutulmazdım. adam olmayanın adamdan sayıldığı yerde, nerde hata ettim demem. iflah olmaz bir suçluda olsam senin suçlun olarak kalmak şereftir. o şerefi yerine getirmek yeter bana. eloğlu duyar kardeşin duymazı boşuna söylemedi Zülfü. vefasızlığın kralını gördüm bir fırtınaya tutuldum yalanım yok. sürüklendim yıkıldım senin için yeniden ayağa kalkıp dik durmak yeter bana.
(
Varlığını Düşünmek Yeter Bana başlıklı yazı
bulut55 tarafından
28.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.