Divanda
DİVANDA Başkaydı gökyüzü, başkaydı denizDepremi felekler duydu divanda Arzular şelale mutluyuz, şenizDilekler tıpatıp uydu divanda Aşkın kucak açıp geldi iline Şeker yapışmıştı sanki dilineİlk ve son aşkımsın böyle biline Gönüller vuslata doydu divanda Elinde kadehten bir yudum içtiÖnceliğim diye şiirler seçtiGıptayla okuyup kendinden geçtiBana nice yüksek makamlar biçtiİsmim aşk şairi koydu divanda Aşk iksiri içmiş yıldızdan periYoluna baş koydum dönemem geriGörünce canlandı gözümün feriSevinç gözyaşları suydu divanda Mantık yavaşla der dinlemez gönülOlacak şey mi bu gülüyorken Gül Eridim, tükendim bitti tahammülGençliğim bir deli taydı divanda Birebir gönüller coştukça coştuYıldız’ım bırakmaz peşinden koştuAşk badesi içti şimdi sarhoştuSevmeye doyurdu, doydu divanda Yıldızım gönlünde şiir yıldızıBunu layık gören bir peri kızıBen değilim aslen o kalp hırsızıKendi elleriyle soydu divanda Sanki yeni gördü heycanlı, şaşkınYüzüne vurmuştu telaşı aşkınZaman dardı işi başından aşkınÜrkek, masum, taze, toydu divanda Nice güzelliğe imzalar attınHayatıma neşe, mutluluk kattınÇok şeyi ben sende, sen bende tattınAşkınla külümden bir ben yarattınYıldız’a yaklaşan aydı divanda Mete YILDIZ (ŞİİR YILDIZI)
(
Divanda başlıklı yazı
ŞİİR YILDIZI tarafından
4.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.