Merhaba Anne! Ben sevdama sustum Sen duymadın anne! Dört duvar soğuk ve çok sessiz Hangi yana dönsem o bana bakar ben ona Sanma ki anam günler gelip geçiyor Sanma ki adım değişti Ben yine benim Ben yine o deli dolu Hırçın çocuğum Dört duvar arasında olsam da değişmez huyum… Sanma ki anam günler gelip geçiyor Duvarlara ne kadar çentikler atsam da Burada günler hep karanlık Geçmek bilmiyor… Ben yine buyum Değişmiyor huyum Sevdim mi adam gibi Yürekten ölümüne severim bilirsin O da beni hiç duymuyor annem… Sanma ki anam O’nsuz da hayat devam ediyor Hiç aklımdan çıkmıyor ki derin sevgisi Her an hatırımda. Her gece yastığıma akıttığım gözyaşlarımda Susmadan hıçkıran dudaklarımda… Annem! Yokluğunda anladım Bütün sevgilerden yücesin Sevgini başkasını sevince anladım Aşk bir masalmış Bitmez denilen sevdalar yalanmış meğer Oysa O’nu yangınların orta yerinde Küllerinden yeniden doğmak için sevmiş Küçücük yüreğimde Kocaman bir dünya kurmuştum. Annem! Yokluğunda anladım ki Seven yürek için sığınacak tek liman Ana kucağı, yumuşacık dizinmiş “O” vefasızı sevince anladım… Ben sustum sen hiç duymadın anne Dört duvar çok soğuk ve sessiz Yokluğunda demir parmaklıklar ciğerime batar Karşılıksız sevmek ne demekmiş Değerini hayırsızı sevince anladım… Gelmeyeceğini bile bile Beklemek Özlemek Hasret kalmak nedir? Senin yüreğinde her zaman var olduğumu Riyakarı sevince anladım annem… Annem! Şimdi sen belki yoksun Ama ben seninleyim Gerçeklerin de yalan olduğunu O yalancıyı sevip Seni kaybedince anladım...
( Annem Sadece Sevmiştim başlıklı yazı Mustafa Kara tarafından 11.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.