Odamda Tıkırtılar
Odamda iki üç müsvedde kağıt parçası Kağıt parçasının içinde sonsuz düşler En büyük yükselmeler en sert düşüşler Soğuk kadavralar gibi sokaklarda bedbin sürtünüşler Odamın kenarında ötüşen şen güvercinler Sonsuzluğun sonuna ulaşmaya çalışan ılık renkli kuşlar Şansölye misali karşıdan gelen sert bakışlar İnsanın aynadaki silueti ruhtaki salınışlar Odamdaki tıkırtılar loş ışık hüzmeleri Dolaplardan duvara yansıyan sessizlik gölgeleri Uykunun başlangıcı yarı ölüme geçiş safhaları Gittikçe yaklaşan rüya alarmlarının belirtisi Bilinçaltının nöronlarla oynaştığı sahneler Beş saniyede ortaya çıkan şeytani saniyeler Odamda tıkırtılar uykunun en şahşahalı yerinde Bilinçsel olaylar strüktüalist yaklaşımlar Narsist öfkeler şiddetli uyanışlar Dünyanın zalimlerine karşı hümanistik inanışlar Odamda tıkırtılar burada bir var vehametin ışığında Gelişmiş ovalarda kartalların ulaştığı dorukların zirvelerinde Sevincin ardından gelen hüzünde despotik hayallerle karşı karşıya Odamda tıkırtılar yine gelmemişsin Gelmeyişinden belledim seni............
(
Odamda Tıkırtılar başlıklı yazı
ercaga tarafından
18.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.