Çanakkale için söyleneceklerden bir tanesi de,NUSRAT mayın gemisinin hizmetidir.

İbrahim suresi 46. Ayet ''Onların hileleri Allah'ın indindedir.İsterse bu hileler ,dağları yerinden oynatacak olsun''.... ne ibret verici!

Allah:'' NUSRAT(Yardım) ancak Allah'ın  indindedir'' ayeti ile vaad ettiği yardımı lütfetti;Nusrat  isimli mayın gemimiz, 17 Mart gecesi,daha önce mayından temizledikleri bölgeye gizlice mayın döşemeyi başardı. 18 Mart

sabahı boğaza yüklenen düşman,böylece gafil avlanmış, 6 parça büyük zırhlısının batışını dehşetle seyretmiştir.

''Azap onlara bilmedikleri yerden gelecektir''(Zuhmer suresi  25. ayet)

''Birliğiniz çok da olsa ,size asla fayda vermez.Allah müminlerle beraberdir.''(Enfal suresi 19. Ayet)

''Allah o kafirleri ,hiçbir zafere eremedikleri halde öfkeleriyle geri çevirdi.Böylece Allah,savaş yükünü müminlerden kaldırdı.Allah kavi ve azizdir''(Ahzap suresi 25. Ayet)

İslam düşmanı Çörçil'in hatıratından:

''...1915 yılında Avrupa'da milyonlarca insana mal olan büyük taaruzlar yapıldı.Bunların hiçbirisi,Nusrat'ın

döktüğü mayınlar kadar düşmanın istikbaline etkileyici olacak bir başarı gösterememiştir....''

Çörçil farkında olmadan şu ayeti tasdik etmiştir.

''Allah'ın izni ile nice az bir topluluk ,çok topluluğa galip gelmiştir.Allah sabredenlerle beraberdir''

1.Dünya savaşında ,dokuz cephede belli bir neslin pırlanta gençlerini kaybettik;Gaziler  ise savaş sonrası işsiz

ve sefil oldular....''Yedeksubay''savaşı olan Çanakkale'de ise ,ekseri yüksek tahsilli yüzbinlerce delinkanlı şehit verildi...Bu ilmi bir kayıp olmuştur...Alimin ölümü,Alemin ölümüdür.

Rabbim şefaatlerinden mahrum etmesin.


    Nalan Özaydın

( Müjdelenen Zafer başlıklı yazı _zerre45 tarafından 28.02.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu