Hüzün çöktü pencereme, Ay geceye küs Sen bana Bense hayata. Damağımda acı bir kahve tadı Gözlerimde uyumama inadı Ve sabahı iple çekiyor Yorgun bedenim.
Odamda koskoca bir hüzün Hafızamda gittiğin o gün Gökyüzünü izliyorum penceremden. Nerdesin cancağızım? Hayatımdan yıldız misali kayan sen.
Yakmıyorum ışıkları, Karanlıkta daha bir başka Oluyor seni düşlemek. Kapatıyorum senden gayrı Gönlüme tüm kapıları. Yanağıma kadar sızıyor yaşlar Kan çanağı gözlerimden.
Haddinden fazla özlüyorum, Bir çocuk masumiyetiyle Teninin kokusunu. Görmek vardı ya Sevgi dolu bakışlarını. Okşamak aheste aheste Ahenkli saçlarını. Özlüyorum işte Gözlerindeki cennet coşkusunu. Habersizce götürdün Canımın yarısını.
Sensizlik çok ağır yük cancağızım. Her defasında altında kalıyorum. Dilim damağım kupkuru, Ölümüme susuyorum. Nasıl bir duygudur böyle Yalnızlıktan geberiyorum.
Nefesimle irkiliyor Penceremin buğusu. Yüreğimde demleniyor Bir daha seni görememe korkusu. Ve aklımda hapsedilmiş Hak ettim mi? Sorgusu.
Sabahın ilk ışığında, Gözlerin doğuyor pencereme. Nefesimle buğulanan cama Bir kalp çiziyorum. İsmini yazıyorum içine Altına da hisli bir not düşüyorum. "Gel" be cancağızım Kaç gece daha böyle Hüsrana gebe kalacağım.
Aniden gittiğin gibi Yine aniden çal kapının zilini. Her an seni bekliyor olacağım. Yeter ki gel, gel ki cancağızım Ecel zamansız kapımı çalmasın. Ne olur gel, gel ki kanayan sızım Sensizlik katilim olmasın.
( Cancağızım başlıklı yazı Karsî tarafından 8.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.