Kader yazgısı’mı dır iradeye yenilmek Suretine baktıkça üşüyorum Mehmedim! Yaşadığım çöllerde her an sensiz anılmak Yürüdükçe vuslata düşüyorum Mehmedim!
Ne zaman duyguların yükselsem zirvesine Gözlerim kan ağlıyor el alemin nesine Cümle alem geldi de bu garibin yasına Hicranın kuytusunda pişiyorum Mehmedim!
Ha bugün, yarın deyip avuturken kendimi Şu üç günlük dünyada bulamadım dengimi Hangi kula inansam bozuyorlar andımı Bu kara talihime şaşıyorum Mehmedim!
Baktıkça yollarına inan içim geçiyor Haçlının tohumları tefrikalar saçıyor Can bilip vardıklarım öteleyip kaçıyor Sırtımda dost hançeri taşıyorum Mehmedim!
Şu mecnun naçar gönlüm delimi divanemi Ayaz kermesi duvar donduruyor hanemi Bir an olsa yanımda şen eder viranemi Yaşamak buysa eğer yaşıyorum Mehmedim!
( Mehmedim! başlıklı yazı Nuh Comba tarafından 18.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.