Baştan konulmuş
Dönüş bileti cebimize
Boş haneleri tarihlerinin
Saati , yeri meçhul
Ne zaman başlar kimbilir.
*** Aldığı her nefeste insanın ödeyeceği hesap artar.
*** Öldürdüğünüzde geceyi bir başka umut başlar gündüzleri.
*** Karanlığı alt ettiğinde gece aydınlığa kavuşur. Geceler bir başka işte.
*** Hiç kimse geçmişini öldüremez.
*** Her şeyi içinde yaşamak travma yaratır.
*** Ezan sesinde ağlaşan martıların sesine karışırken köpeklerin ulumaları ;nedir bize hayatın sundukları...
*** " Meyveli ağaç taşlanır " atasözüne sığınıp ; hormonlu çürük kurtlu meyvenizle kötü icraatlar kapatılamaz.
*** Sevilmek güzel de; sevildiğini sanmak kötü.
*** Konuşandan değil susandan çekinmeli.
*** Alınan nefes bile haramdır bazen.
*** Bir nefes almak hayat ; onu da insan gibi yaşamak.
***En geçerli piyasada bol ve ucuz meslek soytarılık.
*** Belli gün ve durumlarda hatırlamak ve sevgiyi yaşamak yaşatmak aldatmacadır.
Martı kanatlarına yükledim
sana dair ne varsa.
Çıktılar çığlık çığlık yola.
Haberin ola.
*** Bir müzayedede satıldı fotokopisi hayallerimin. Çoğalttılar çokça ve dağıttılar ona buna. Bire bin katıldı her satışta... Ve lokavt ilan ettiler sonunda. Ama hayellerimin aslı hala grevde.
*** Deli dolu , fişek gibi civan ; savruk bir mermide oldu kurban.
*** Karmakarışık ağlara takılı kaldı yaşamak. Her yan zehir zemberek , kesmiş yolu haramiler. Ha gayret !
*** Neler topladım gökyüzünden size , koşun yalınayak çocuklar. Açın avucumu açın. Birinde umut birinde yeşerecek yaşamak.
*** Bugün de yok ağaçlarda çiçek. Yüreklerde öyle garip kaldı tomurcuklar. Ötelerde meyveyi bekleyen çocuklar yine aç.
*** Her geçen günde yere düşüp kaldı tebessümler. Bir hüzün kümelendi yanaklardaki kıvrımlarda. Ara dur nerede bulacaksın ki daha.
*** Yine terlemiş gece ; ağarınca gün üşüdüm işte.
*** Ne kadar terk edilmiş ve gömülmüş umut varsa; oradayım sessiz çırpınışlarla.
*** Hayallerimi de umutlarımı da unuttum. Sahi siz hatırlıyormusunuz ?
*** Nasılsa gideceğim. Çekin gökyüzüne isterseniz bilinmez derinlere. Haydi yardım ediniz. Nasılsa gideceğiz.
*** Tanımam şart değil seni düşünmem için. Sevmem , üzülmem benim huyum. Hadi siz yaşamaya buyurun.
*** Sular çekilip kuruduğunda deniz ne yapacaksınız hey siz. Hep yokluğu taşırken umutlara ne kadarda iyiydiniz.
*** Hunhar ve adice öldürdük birbirimizi; bahanemiz oldu hainlik.