Benim İçin
BENİM İÇİNBenim şehrime gittiğindeÇiçekler açar yüreğindeTepen bile sana rampa gelmez artıkMis gibi kokar toprağınRahatça dolaşırsın sokaklardaBenim şehrime gittiğindeAnnen kokar meselaBir gün ay gibi geçmezOnun elini öptüğündeBir tarhana yapar O bile değişik kokarGözlerine bakmak istersinDökülür gözyaşlarınGücün yetmez yağmurlarınaÇok özlemişsindirİyi gelir babanın elleriSohbetini bile özlemişsindirRuhun kilitlenir her sözüneSırtını yaslandığın dağındır çünküVarlığı varlığındırVaroluş sebebindirBenim şehrime gittiğindeYollar bile kısalırÖzgürsündür meselaArkadaşlarınla çay muhabbetlerini ÖzlersinDolaştığın sokaklarıYürüdüğün yol arkadaşlarını özlersinBenim şehrime gittiğindeBeraberce yaptığın köy gezileri gelir aklınaBir dilim ekmeği paylaştığınYol arkadaşlarınKardeşlerinle yediğin akşam yemeklerin Beraberce yaptığın kahvaltı sofraların meselaMis gibi kokan yemeklerimidir AcabaYoksa anlamımıdırBenim şehrime gittiğindeAnneme git olur muOnun boynuna sarıl veÇok özlediğimi söyleBabamın hayır dualarını alBenim içinde gezŞehrimiAnnemin balkonundanBahçeye doya doya bakBir çayını iç MeselaBenim için koklaBenim için gezŞehrimiBenim içinBenim içinDEMET AKYÜREK.
(
Benim İçin başlıklı yazı
demet tarafından
21.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.