Ve yalanlar gün ışığına çıktığında yalancıların yüzü kararacak..
Çirkin suretlerindeki yalan izlerini silemeyecekler..Riyakar bakışlarındaki siyah gölgeler öyle belirginleşecek ki artık kimseyi kandıramayacak sahte sözlerle avutamayacaklar..

Ölüm ateşleri yanacak kirli bedenleri yok olsun diye… Cehennem en kızgın korlarını savuracak üzerlerine..Ne timsah gözyaşları işe yarayacak ne de yakarışlarını duyacak melekler..

Onlar ki dünyayı yalan düzenleri ile bozanlar, onlar ki yalan makamlarında kibire kapılanlar, kendini üstün görüp diğerlerini aşağılayanlar..Unuttukları ölümün kucağına düştüklerinde ve hesap zamanı geldiğinde, yılanlar çıyanlar içinde kıvranırken mezarlarında, fitnenin, iftiranın ateşinde yanacaklar.

Onlar ki hak yiyenler hakka saygısızlık edenler. Yalan dillerinin ucundaki zehirli ok kendilerine batacak..
Ne sandınız ey zalimler! Hayat denen yol yürüdükçe bitiyor, durdukça tükeniyor her ömrün bir sonu var..

Siz yalancılar,siz iftiracılar, siz kendini beğenmiş kibir sultanları,sizi taptığınız PARA kurtaramayacak bilin.. Ya aklınızı başınıza getirin, ya da alın aklınızıda başınızıda yalanlarınızla GİDİN!

Şükran Gülcenaz AYDOĞAN

( Yalancı başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 14.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.