* Hep seni yazdım anlattım. Keşke okuryazar bari olsaydın.
* Bir senin gözündeki ışık aydınlatıyor dünyamı…
* Aç gözlerini. Kalksın göz kapaklarından yalan hile dolu tuzaklarla ağırlaşmış yükler... Sığın yaprakların tomurcuklarındaki oluşacak meyvelere. Sallanıp dursun hafif hafif esen rüzgarlar da taptaze umutlara nefesler.
* Kan ağlayan ufuktaki vedalaşmaların hüzünleri bir bir taşınırken yüreğime sabahın buğusuna karışmakta gözyaşları.
* Ruhumun hüzünleri ; gecenin sessiz serinliğinde ürpermekte.
* Korkarsınız gözlerine bakmaktan. Çünkü bilirsiniz ki kaybolacaksınız varlığından..
* Gölgelerini taşır gözlerine umutlarının. Baksanız görürsünüz.
* Bazen içinde yaptığı pazarlıkları bile dudaklarına değdiremez insan. Saklar kendini fısıldayamaz.
* Sen gitme hiç... Yoksa yaşamak ve sevdam dul kalır sensiz.
* Dul kaldı sevgilere yüreğim
* Her tarafı sıkıntılarla çevrili duvarlarda esir kalmış ruhum , labirentlerinde çaresizlik dizlerimde dolanır dururum.Dizlerimi büktüm karşında bitsin artık sevgiye dulluğum.
* Bilemediğim endişe ve korkularımı sakinleştir alıp ellerimi avuçlarında... Huzur ver gurbet yalnızlıklarıma. Yaseminler açsın yanaklarında..İzin ver demet demet toplamama. Büyütmek istiyorum seni gönül saksılarımda.
* Bazen fısıldamaktan bile korkar insan.
* Çaresiz yorgun ruhumu rahmetinde yıkamaya geldim. Yağdır sicim gibi üstüme. Kurak bırakma yüreğimi...
* Dilsiz ve çaresiz olur bazen insan. Konuşamaz kendisiyle bile. Direnir kafa tutar için için. Göklere belki de içindeki öze sığınır nihayetinde. Ruhu ile taşır sığınır sırdaş yaratanına. Medet " o " dur. Medet ya Hu !
* Doyur yetim ve öksüzlüğümü sevginle. Gidersin susuzluğumu nemli dudakların. Belirsin çağlayanlar yayılsın damarlarımda. Can bulsun yeniden yüreğim.
* Çatlamış yıllarımın tortularından topladım bugünü. Bir minnetle ilikledim önümü. Keşkelerimde ki yüreğime ferahlık değdir dudaklarınla. Kuytulardaki pişmanlıklarımı sil karanlıklarımı aydınlat bakışlarınla...
* Gök kuşağının altında yaşatıyorsun beni ; seninle dünyam rengarenk.
Ne kadarda geç oldu
Vakit
Ölmeli mi
Yoksa
Yeni bir güne
Gülmeli mi
***
Düşünmesen de
Nasıl akıp gidiyor zaman
Karanfile tarçın karışmış
Sarmış her yanı
Keskin bir koku nede yaman
Yaşadıklarına
İsim takamıyor bazen insan
Belki de bulunmamış daha
Harfleri birbirini tamamlayan
***
Buğuluydu
Eladan yeşile dönerken
Gözleri
Nedendi
Bilmiyordu...
Sonra baktı
Yeşilden elaya
Boncuk boncuk
Aktı gözyaşları
Bilemedi
Asla nedenini.