İyi Ol Anne
Merhaba anne ,bak yine sana çıktı yollarım.
Yine aldım çiçeklerimi sana geldim,
Kusura bakmıyorsun değilmi, hangi çiçeği sevdiğini bilmediğim için kızmıyorsun bana değilmi anne...
İyisin değilmi oralarda, mutlumusun ?
Babam hep beni seyrettiğini söylerdi oralardan beni seyrettikçe mutlu oluyormuşsun,
babam işte ağlamama dayanamaz seni anlatırdı ve ben sen üzülme diye susardım anne.
Şimdiler de babam da yok,gözlerim sürekli akmak istiyor be anne ,ağlasam iki gözüme okyanuslar sığar anne...
Anlatamıyorum kimseye seni sensizliği içimdeki özlemi sustukça boğuluyorum.
Birde gece oldu mu içim kararır uyumayı unuturum. Oysa ben yaşamayı unutmak istiyorum, yanında olmak istiyorum anne,sana sarılmak istiyorum..
Biliyormusun,hayatı ikinci el yaşar oldum. Beni iki yüzlü insanlar arasında bırakıp gittin anne,
hayatın zor olduğunu sahtenin çok olduğunu öğretmeden neden gittin anne...
Zaman geriye gitmez değilmi anne ?
Sen gelemezsin değilmi ?
Bi kere kokunu çekemez miyim derin derin içime ?
Bi kere olsun sesini duyamam değilmi anne?
Yorgunum..
Çok yoruldum anne,bildiğin gibi değil,canımın yanmasından geberiyorum da yinede bir ah edemiyorum be anne.
Artık her şey anlamsız anlam bulamıyorum yaşamda, o yüzden uzun bir vedaya çıkmak istiyorum...
Anne..
Omuzlarımda taşıyamayacağımdan fazla yük var,
babam eğilme insanlara derdi ama dayanamıyorum, düşüyorum kalkmaya gücüm yok anne.
Oğlun insanlara değil yalnızlığa yenildi, anlayacağın kaderim kederim oldu be anne.
Ben artık gitmeliyim sen üzülme olur mu oğlun hep mutluymuş gibi yaşadı, söyle babama insanlar ağlarken görmedi beni, hala başım dik hala güçlüymüş gibi nefes alıyorum.
Hoşça kal anne, sen rahat uyu olur mu, hep babamın anlattığı gibi iyi ol ki ben ayakta durabileyim anne.
(
İyi Ol Anne başlıklı yazı
SessizFirar tarafından
2.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.