*** Liyakat ve asaletleri yerine çeşitli beceri ve yalakalıkları ile makamları işgal edenler ülkemizin önündeki kösteklerdir


 


*** Merhametli olmak aptallık değildir.


 


*** Zırh içindeki kadın nerede zırhını çıkartacağını bilmiyorsa ; o daima zırhla yaşamaya mahkumdur.


 


*** Kadına zırh giydiren erkek hemagonyalı toplumda erkek çıplak gezer ve her şeyi kendine hak bilir.


 


*** Bazen duygular çok derinde yaşanılır ve asla gün yüzüne çıkmazlar.


 


*** Bazen öyle biri çıkar ki ne onun ne de hislerin asla ikamesi olmaz.


 


*** İkameli sevgi ve sevdalar geçmişteki samimi olmayan duygu ve ilişkilerdir.


 


*** Senin henüz yolculuğa başladığın yolları su yolu yapmış biri ile dans etmeye kalkarsan o ayağına çok basılır.


 


*** Karşınızdakinin gönlünde yeriniz yoksa; ne güzelliğiniz ne de ederinizin değeri yoktur. Kimse kendince gelin- güvey olmamalıdır.


 


*** Susmak en etkili yanıt şeklidir.


 


*** Çiftler birbirlerindeki olumsuz hali nefes alışverişinden ve teninden anlayamıyorsa artık ayrılık vaktidir.


 


*** Erkek kendisinden güçlü, donanımlı kadınla evlenmekten genellikle çekinir.


 


*** Mecbur değilsin kimseyi razı etmeye. Önce kendi razı olmalı insanın.


 


*** Bazen insan yanlış sever ve yanlışı da.


 


*** Hatalarınız sevdiklerinize sizi daha çok bağlamıyor ve pişmanlık yaratmıyorsa müzmin bir ahlaksızlık oluşmaya başlamıştır.


 

( Oradan..buradan başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu