yaşamak direnmektir Aze çevirme yüzünü bir daha ne olur kalk düşürdükleri yerde ölme...
sağlam adımlarla yürü aldırma kaldırımların kirli tozuna yine devir geceyi yalnızlığınla sen kimsesiz değilsin en güzel yıldızlar seninle hatta gökyüzün var yetmez mi Aze...
sen ki gecenin kızı karanlığın umudu sokakların nadide gülü sen de yüzünü asarsan kim anlatacak bize en güzel masalları...
bu gece diyorum Aze diğer geceleri koy bir kenara çıkar cebinden kalemini yeniden en güzel şiirleri as geceye düşmesin artık umutlar sokak aralarına hiç kimse ağlamasın kederinden öyle bir yaz ki Aze dileğimiz kabul olsun...
acele et ne olur Aze zaman daralıyor yıldızlar ağlıyor hadi karanlığı az öteye itelim bir gram dert akmasın bu gece iyi yaz Aze hem de en iyisini yaz kötülere ibret olsun olsun ki aydınlatalım geceyi...
hadi Aze hadi.../ güneş doğacak kimseler görmeden asalım en güzel şiirleri içine umut ve mululuk kattıklarımızı en umutsuz köşelere bırakalım yıkalım artık umutsuz yarınları çıkaralım güneşi yeni baştan bir daha küsmesin bize...
nihayet hazırız Aze son fırçalık yerimiz kaldı öyle bir salla ki o fırçayı gökkuşağı bile kıskansın rengarenk baharlar gelsin bu kente biz yine isimsiz kalalım olmaz mı Aze !!
( Aze başlıklı yazı Polat Tek tarafından 11.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.