Merhaba
Değerli dostlar !.
Eğer kabul buyurursanız bundan böyle yazılarım ve şiirlerimle bu sitede aranızda olmak istiyorum.
Siteye baktığım zaman zaten pek çok arkadaşımın burada olduğunu görüyorum. Ancak elbette beni hiç tanımayanlar da vardır.
Ben 1954 Doğumlu, baba tarafından Kars- Kağızman, anne tarafından Trabzon- Sürmene'li emekli Tarih öğretmeni bir vatandaşım.
Bu güne kadar bir başka edebiyat sitesinde 900 ün üzerinde yazı, 400 ün üzerinde şiir paylaşmışım.
Şimdilik çok fazla uzatmak istemiyorum.
Eğer kabul buyurursanız bundan böyle yazı ve şiirlerimle aranızda olmak istiyorum.
Herkese sonsuz selam ve saygılar.
Yine bu vesileyle herkese hayırlı ve huzurlu bayramlar diliyorum.
Selam ve saygılarımla.
(
Merhaba başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
13.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.