Zaten gönlüm yaralı bari aklımı delme, Gece-gece şiirler yazmak istemiyorum. Bırak beni ne olur halime bakıp gülme, O sevgisiz kalbine sızmak istemiyorum.
Senle geçen günleri siliyorum yeminle Dermanım olamazsın biliyorum yeminle Gönlüme düştüğün an ölüyorum yeminle Kalbimdeki yamayı bozmak istemiyorum.
Yazılan bu yazıya yanlış olmuş diyemem Boynumu büksem dahi şu canıma kıyamam Ömrüm olsa cehennem yine gönül koyamam Yaşadığım hayata kızmak istemiyorum.
Bıraktığın yerdeyim düşmeden duruyorum Kaybettiğim zamanı yeni baştan arıyorum Umutla yarınlara kafamı yoruyorum Boşuna yüreğimi üzmek istemiyorum.
Artık yolumu çizdim engelleri de yıktım Acı dolu mazime kör kurşunları sıktım Sakın girme düşüme hayatından da çıktım Kirlenen bu sevdayı süzmek istemiyorum.
( Gönlüm Seni Unuttu... başlıklı yazı Polat Tek tarafından 7.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.