Önyargılardan arındırdığımız gündür yüreğin ve evrenin selameti.

Sonsuzluk bir cüppe aslında.

Ve yüreğin isinde sığıntı bir duyguyu yok saymak kadar da sıra dışı, o sıradanlığın bir noktaya tekabül ettiği…

Mabet bildiğimiz sadece yürektir.

Yürekten gayrisi teferruat.

Güven ve pekiştireci inanç ve sevgi ise teamülüdür varlığımızın.

Bir dokunuştur aslında benliği ıslah eden ve güven telkin eden vasıflarımızdır bizi bize yakın kılan.

Güvenç ve kırık bir doğru tüm yanlışlara değer çünkü vasıflarımızdır bizi biz yapan asla olmadık ve çirkin meziyetler olmamalı insanların birbirine sunumu.

Yanılmak da güzeldir.

Hele ki feragat ettiğimiz kötülüğün tüm çamuru iken hidayete giden yolda…

Her daim sevgi ve saygı ile dokunmaya çalıştığım hayatın penceresinde, tünediğim iyi niyet ve inanç sayesinde yine varlığımı idame ettiriyorum bu bağlamda yazmak adına mutluyum ve pay ettiğim o iç dökümü her ne kadar sıklıkla öksüz kalsa da sayfam ama bu demek değil ki, yüreğim isyan dolu bilakis daha çok sevmeli ve inanmalıyım kim ise yakınımda ve uzağımda.

Her şey gönlünüzce olsun gönül dostlarım.

Varsa bir kusurum affola.

( Kısacık... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 15.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.