Hayat denen bu yazgı yazılan yazı kadar Sevdalara bulaştık yangının közü kadar O Mecnun'un Leyla'ya dediği sözü kadar Yüreğimin seliyle peşinden koşuyordum.
Dere tepe aşarken başkasını görmedim Seni seven kalbimi kimselere vermedim Sen diyen şu yanımı bir kenara sürmedim Vuslat hayali ile dağları aşıyordum.
Yıldızlara bakarken seni dilek tutardım Bir anda çıkıp gelsen ömrümü de katardım Sesimi duyuramam bu dert ile yatardım Uykusuz gecelerde sensizken üşüyordum.
Haykırsam dağa taşa uzaksan duyamazsın Gönlüm seni severken vazgeçmiş diyemezsin Sen gittin uzaklara unuttum sayamazsın Ben senin varlığını içimde taşıyordum.
Dönmediğin her güne göz yaşımı ekledim Kimseye diyemedim dertlerimi sakladım Bıraktığın bu yerde senelerce bekledim Gelirsin umuduyla çaresiz yaşıyordum.
( Mecnun Gibi Yaşadım başlıklı yazı Polat Tek tarafından 26.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.