** Bir ömrü çekiyordu balıkçılar sahillere. Yorgundu kürekleri.

** Ay mı aydınlatır geceyi yoksa gecemi çıkarır Ay'da ki heceyi?

** Sen benden razı isen bir ederi yok ki çektiklerimin.

** Durmadan koşar adım geziniyorsun yüreğimde....

** Gecenin gölgelerinde varsın diye; sever oldum gölgeleri bile.

** Huzurlu yaşamak için hislerinizi düzeltin.

** Yanılgılar doğruyu hazırlar.

** Aynı frekanstaki dostlarınızla acılar azalır

** Kötü günler iyi günlerin habercisidir.

** Ahlaksızlığın yaygınlaşması ve azması dürüstlüğün değer kazanmasını sağlar.

** Salât yaradanla sohbet ve randevudur. Bu bizlere tanınmış büyük bir imtiyaz hakkıdır. İşte şükrün ve sığınmanın beş vakite taksim ve yönelmenin fırsatıdır

* Hikmet; perde açılmadan oyunu görmek ve hissetmektir.

** Manevi sirkülâsyonlara maruz kaldığınızda aklınıza da müracaat edin.

** Gün ağarsın diye çekildin köşene biliyorum ey gece!

** Tasarlanamaz zamanlar. Bilinmez kaderin mağrur avucunda neler getireceği. Baştan çatılmış yolculuğumuzun hali.

**İnsan zaaflarını bilen eğiten öğreten yol gösteren ve affeden bir maneviyatın mensubuyuz.

** Her kişi ve olay birbirine vesilelidir.

** Miço olarak binseniz de sağlam bir gemiye; geldiğinizde kaptan ve patron olarak inersiniz limandaki yere.

** İnsanlar yaptıkları ile daima yaşar.

** Geldiğimiz gideceğimiz yer belli. Kaderimizde biliniyor yaradanımızca. Ancak gelinenden gidilene mimar bizim irademiz ve icraatlarımızdır. O halde kaderimizi sorgulamak ve peşinen pes etmek yerine kendimizi sorgulamalıyız.

** Her gün daha da hız alıyor ölüm.

** Dönün mazinize bazen ve anın. Dersler çıkarın yeniden anlayın.

** Yürekte anlaşılmayan şeyler anlamsızdır.

** Geldiğimiz, gideceğimiz adres belli iken; neden bu aldanışlar ve yaşamak diken diken.

** Bir fiili huşu ile gerçekleştirmek ruhsal dünyanızda hasarları tamir eder.

** Sessizliklerdedir en vahşi çığlıklar ve buzullardadır büyük yangınlar.

** Geçmez bazen geçmiş, hep gelir peşinden.

** İmkansızlıkların üzerine inşa edilen ve üretilen her şey çoķ değerlidir.

*** Ne kadar tenhadır yalnızlıklar yalçın dağlar gibi. Fırtınalar dans eder yağmurlar besler bazen. Gölgeler mesken tutar kuytuları. Bir başka alemdir iste yurt edinilmişse kimsesizlikler.

*** Zorluk çekmeyesin diye dönüşünde; hep işaret taşları koymuştum gidiş yollarına. Sonra gelmeyince baktım da kaybolmuşlar işaretler ayrı istikametlerde.

*** Terk ederim bedenimi ne zaman acı çeksem. Sonra yeni baştan bir gövde imal ederim filtre edilmiş sulardan. Çıkan yangınları söndürürüm bir yandan.

***Susar bazen insan. Sığdır sevda ve günah korkusuna ikilem eşlik edince. Oysa sevgiler sığlık ve günahı barındırmaz. Haydi, yüksel derinlere

*** Uyuyup uyanacağız defalarca. Ama bir gün kim bilir hangi alemde..

*** Gelindiğinde de gidildiğinde hep aynı aslında bu dünya. Bir bakın ne olursa olsun umurunda mı hiç alemin.

 *** Alev alev yanıyor deniz bende öyleyim işte sensiz. 

** Birtanesin , bebeğim dersin; korkar, şaşırır nedense.. Oysa herkesin tek ve bebek oldugunu anlayacak düşünse.

** Ne güzel ve aydınlıksın ah be gece. Bir bir döķülülür içine gündüzler işte sessizce.

** Mekândan, kişilerden istediğinde kaçarken insan; ne yaparsa yapsın kendiyledir her an. Ve onun adıdır vicdan.

** Çaresizliklerden kurtulmak için önce Allah' a sığınılmalıdır.

** Neden ve niçinlerine cevap bulamadığınız sevgilerden korkmak yerine; öncelikle sahip olduğunuz hasletlerinizi tanıyın.

( Mana Aleminin Gücü Kısa Sözler -- 2 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu