Sıkıcı Düzen
    
       Günlerden yoksun bir gün. İnsanın hiçbir şey yapası gelmez . Bir boşluk uğruna işe gidersin . Bankalarda olan hayali rakamları kazanıp geri gelirsin ,ve bende bunu yapacaktım işte o gün.İşe giderken aklımda sorular oluşturup kendi kendime cevaplıyordum .Bu günü her gün tehrir etmekten bıkmıştı insan. Bu sıkkınlık içinde işe vardığımı bile anlamaz olmuştum. İşe girdim her zamanki şeyler işte günaydın , öğlen yemekte ne var... Odama girdiğimde gine o sıkıcı kağıtlar beni bekliyordu.Sıkıcı işte sıkıcı Bu işleri düşünürken bile aklım benden durmamı istiyordu...
        İşleri bitirmeme az kalmıştı bu sıkıcı hayatı olduğu gibi bir anlık duraksadım perdeyi biraz aralayıp dışarı baktım. Havanın karardığını fark ettim ne çabuk geçti zaman halbuki sıkıcı idi aynı hayat gibi.O sırada patron geldi yığınla azarlama... 6 saat çalışırsın 10 saniyelik bir mola verirsin o sırada seni görürler ve onların gözünde 10 saniye çalışmış 6 saat dinlenmiş olursun ne saçma dimi...Aynı hayat gibi. Sıkıcı bir gündü eve gitmek için can atamıyordum içimden gelemiyordu. Eve gittiğimde gözüme çarpan ilk şeyler den biri bir sandalye idi .Tavanda ise eski ev sahibinden kalma salıncak kancası.. ve az ötedeki kiler, ayaklarım beni kilere doğru götürüyordu kapıyı açtığımda karşımda bana keskin gözler ile bakan bir halat. Elim uzandı aldım... salondan geçerken sandalyeye çarptım yerden kaldırdım ama koyamadım onuda aldım... Salondaki kancanın olduğu yerin tama altında durmuştum. İki elimde olan eşyalara baktım tavana göz attım ve hayatımdaki en güzel an geliyordu işte... Ne olup ne bittiğini anlamadım Birden elimdeki ipi boynuma geçirirken buldum kendimi... düşündüm ama düşündükçe dahada istiyordum hayatımı sonlandırmayı. Düşünürken Son bir acı hissettim.....
( Hayat başlıklı yazı Kerem58 tarafından 4.01.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu