Ah Etmem Dedim Ama Bak İşte Duramadım
Sensiz gecen mevsimler zemheri oldu banaBaharın da yazın da tadına varamadımGüldürmedi yüzümü talihim aşktan yanaNe yaptıysam olmadı murada eremedimGecelerin gam rengi bahtımla yarışıyorMuamma düğümlendi kalbimle vuruşuyorÇözmeye çalıştıkça daha da karışıyorDüze çıkmıyor yolum, sonumu göremedimParamparçayım şimdi gerçeğin ortasındaSallanıp duruyorum kederin oltasındaÇoktan yoruldu kalbim kaderin voltasındaRuhuma aydınlığı bir türlü karamadımKırılamaz sandığım tutunduğum dalımdınGözümü kapatarak yürüdüğüm yolumdunZannettim ki aklımı mest edecek rolümdünSerabın ötesini gönlümce saramadımSağanak yağmur gibi akıyorsun gözümdenTutuşacak benliğin küle dönen közümdenYangına kanacaksın eserinin yüzündenAh etmem dedim ama bak işte duramadım...
Gülseren MORKAN
02/03/2017
(
Ah Etmem Dedim Ama Bak İşte Duramadım başlıklı yazı
Gülseren tarafından
3.02.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.