*** Başkalarının sahip olduklarına hasetlik yerine; kendi sahip olduklarımızla mutlu olmak huzur verir.
*** Bir insanın çok az şey bildiğini anladığı döneme ( Yaşlılık ) denir.
*** İnsanın her şeyi biliyorum dediği; kabullenişlerinin en müşkül olduğu döneme ( Gençlik ) denir.
*** Hayat yanılmayı af etmez. Bir şekilde suratınıza çarpar.
*** Bir kez bile ; biriyle paylaştığın sır değildir.
*** Hayrın ve şerrin nereden geldiği malumdur. Güzelliklerde şımarmamak , şerde ise küsmemek prensip ve felsefemiz olmalıdır.
*** En yorucu alışkanlık yalancılıktır. Çünkü; bir konuda attığınız yalanı, ileride aynı konuda konuşurken foyanız meydana çıkmasın diye hep aklınızda tutmak zorunda kalırsınız.
*** Sakladığınız, sonra söylerim dediğiniz sevgilerinizi ertelemeyin. Az sonrası olmayabilir ve o sevgi içinizi yakabilir.
*** Önce kendiyle savaşmalı insan.
*** Ah hayat; bir bakmışsın yetişememişsin hayallerine veya bir bakmışsın kalmış geride.
*** Fikren aynı olan insanların birbirlerini geliştirme şansı yoktur.
*** Hayatlar tasarruflu kullanılmalıdır.
**** Bir şarkı vardır: " Ömrümüzün son demi.. Nasıl geçerse geçsin ! " diye haykıran. Ne olursa olsun; madem son demi ömrün ; istediğine bırakamam, öyle yağma yok. Zaten bu zamana kadar onun istediği gibi geçmedimi ? Bundan sonrası benim istediğim gibi geçmeli. Ne gördük ki şunun şurasında. Şimdi hayatı tasarruflu ve gönlümce yaşama zamanıdır.
**** " Dönde bir bak neler neler bıraktık maziye ! " der ya bir şarkıda. Baktım da hiçbir şey bırakmamışım mazide. Ne varsa toplamışım yaşam heybemde. İçimde ki çocuk bile hala benimle.