Yıllar dolusu yorgunlukla bekliyorum.Ufkumun sırlarla aydınlanan çizgisinde umutlarımı görüyorum.Bil...iyorum yokolsa da herşeyim (ki kimbilir herşeyim neyim? ) ; buluşmak ümidiyle susuyorum aynalara. Hem de öyle susuyorum ki bir damla sen bile yeter yorgun günlerin biçare özlemlere hasta özlenen düşlerini. Bir dudak payı yol var aramızda. Gel desen kapanır , git desen ömür olur yollar var gizeminde güllerin aslı gülüşünde. Ceplerim kazançlarla dolu; yıllar dolusu umutlarım var ceplerimde. Senle sensiz senliklere açılan umut dolu yollar çıkar son duraklarına asfaltsız yollarımın. Heveslerim var hala; yapamadıklarıma, yaşayamadıklarıma. Sevmelerin en güzelini sevdim ben. Yol oldun, yok oldun, çöl oldun, dağ oldun, taa oldun, herşey oldun; belki birazcık da ben oldun da hiççbir zaman ben sen olamadım. Gökyüzüm oldun sonra; hem avucumda hem ulaşılmazım. İşte bu yüzden sevdim ben seni ; sevmelerin en güzelini sevdim. Gitmedin , yitmedin , en önemlisi beni hiç terketmedin. Umutlarım, sizlerle varım...
( Bir Dudak Payı Yol Var Aramızda başlıklı yazı arzu-doner tarafından 21.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu