Ben O Şehre Hiç Gitmedim
Ve ben o şehre hiç gitmedimGece
parıltıları Ay ışığını, yakamoz kırıntılarını ve seni Çok sevdim.Seni sevmek, acıların en büyüğü olduğunu nereden bilirdim?Vurmayan dalgaların yabancısıyımDoğmakta daima bir sızıBaşa alamam Ok yaydan çıktı Kabuk tutmaz bu yara Yeşermez bahtımız Nisan yağmuruyla Bir umut başlar sonsuza Ağustos sıcağı kuruttu dallamızı Tüm kutsalları adına ant içtim Sevdanın üzerine...Aşkın adına Bulutlar parçalansın ki!Dönemem bilirsin Ben o şehre hiç gitmedim Gitseydim biterdim Bu limanda kaç gemi demirli Yokken bilemem Rüzgar hafif dalları sarsar Aşksız doğar çocuklar Umuttu doğuran yarınlara Ve ben bu şehri hiç gitmedim Belki sen geç geldin Benim yokluğumda Çok uzaktı ülkemRuhum seninleyken Ben yoktum....
(
Ben O Şehre Hiç Gitmedim başlıklı yazı
Kevir tarafından
23.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.