ADAM YANMADIYSA ALLAHTAN MI ŞÜPHE EDECEĞİZ YOKSA HZ. MUHAMMED'DEN Mİ?
Efendim nedendir bilinmez yukarıdaki resimlerden 1 no lu olanı 2006 yılından bu yana yaklaşık her sene ısıtılıp ısıtılıp sosyal medyaya sunulur ve ülkemizde bu kadar çok paylaşılmasına rağmen ( 9 Temmuz 2018 Tarihi itibariyle 22. 000 )millet sanki ilk kez görüyormuş ya da olay daha yeniymiş gibi bu resme balıklama atlar, paylaşır. Adını bile bilmedikleri Danimarkalı R.C. adında bir kişiye millet lanetler ve küfürler yağdırdığı gibi bir taraftan da '' Baaak gördün mü? Sen misin Peygamberimize hakaret eden, Allah insanı işte böyle yakar '' derler.
Şimdi sorum şu? Peki bu adam yanarak can vermeseydi, Yani Yüce Rabbim bu adamı dünyada iken cayır cayır yakmasaydı bu durumda Allah'tan mı şüphe edecektik yoksa Hz. Muhammed'den mi?
Ama durun daha bitmedi.
Peygamberimiz ile ilgili olarak çirkin, alçakça, iğrenç karikatürler yapan pek çok karikatürist olmuş ama bu karikatüristler içinde adı R.C harfleriyle başlayan bir tane bile Danimarkalı karikatürist yok.
Peki resimdeki kişi kim?
Resimdeki kişi Danimarkalı bir karikatürist.
Peygamberimizin karikatürünü çizmiş mi peki?
Evet çizmiş. Peygamberimizi sarığında bomba taşıyan bir terörist olarak çizmiş. ( 4. Resim )
Ama bu adamın adı R.C değil... Adı: Kurt Westergaard ( 2. Resim )
Evi yanmış, adam da yanarak ölmüş değil mi?
Hayır efendim. Adamın ne evi yanmış ne de kendisi yanarak ölmüş. Domuz gibi sağlıklı bir şekilde yaşıyor ülkesinde. Sadece 2010 yılında Somalili bir Müslüman tarafından öldürülmek istenmiş ama suikast girişimi başarısızlıkla sonuçlanmış. Adam ülkesinde polis tarafından korunma altına alınmış. Yani ölü mölü değil. Hele de yanarak ölme, evinin yanması filan söz konusu bile değil.
Yahu peki Peygamberimize hakaret eden ve adı R.C olan bir karikatürüst yok mu şu koca dünyada?
Var...Var olmasına var ama Danimarkalı değil.
Olsun. Bu Danimarkalı olmayan R.C. Nereli ve asıl adı ne?
Bu kişi Amerikalı. Adı da Robert Crumb( 3. Resim ) yani R.C buna uyuyor.
Bu şerefsiz Fransadaki Charlie Hebdo olayından sonra Charlie Hebdo dergisine destek vermek için öyle bir karikatür çizmiş ki Kurt Westergaard'ın karikatürü onun çizdiği karikatür yanında masum bile kalır.( 5. Resim )
Hımmm. Demek R.C Amerikalıymış. Yanarak ölen de o muymuş peki?
Yahu ne yanması, ne ölmesi? O şerefsiz de hayatta. ABD nin Califorfia eyaletinde yaşıyor.
Peygamberimizin iğrenç karikatürlerini çizenlerin hiç birisi yanarak ölmedi. Ne Danimarkalı, Ne Amerikalı ne de bir başka milletten ( Mesela Fransız, Hollandalı ) herhangi bir şerefsiz alçağın ne evi yandı ne de kendisi... Hepsi de domuz gibi sağlıklı bir şekilde yaşıyorlar.
Peki bu acı gerçeği böylece öğrenmiş olanlar bundan sonra ne yapacaklar dersiniz?
Yok yok.. '' Bu nasıl peygambermiş kardeşim. Kendisi hakkında iğrenç karikatürler yapan alçakları yakarak öldürmeye bile gücü yetmiyor. Ben böyle bir peygambere inanamam'' Diyen çıkacağını sanmıyorum. ( Yine de fazla emin değilim )
Peki ne olacak?
''Danimarkalı karikatürist R.C Peygamberimize hakaret içeren bir karikatür çizdiği için Yüce Rabbim onu evini ve kendisini yakarak - ibret-i alem olsun diye - cezalandırdı. '' demeye devam edecekler. 2019 yılında da, 2020 yılında da ve daha sonraki yıllarda da sanki ilk kez duyuyorlar, ilk kez görüyorlarmış gibi bu resmi paylaşıp duracaklar...
Bu alçak şerefsizler İslam düşmanı oldukları gibi aynı zamanda Türk ve Türkiye düşmanıdırlar da. Bu düşmanlıklarını da bir taraftan doğrudan doğruya İslamın kutsallarına saldırarak yaptıkları gibi öte taraftan II. Abdülhamit döneminde olduğu gibi devletimizin başkanına karşı yapmaktadırlar
7.resimde de gördüğünüz gibi bir başka karikatürist olan Alman Rainer Hachfeld(6. Resim ) , Kurt Westergaard'ın yaptığı iğrenç karikatürü Devlet başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'a uyarlamış.
Lakin ne evi ne kendisi yanan var.
Bize düşen ne peki? Elbette ki Peygamberimize, kitabımıza, devlet yöneticilerimize yapılan hakaretlere asla göz yummayacak, tepkimizi her platformda ortaya koyacağız ama '' Evi yandı, kendisi cayır cayır yandı gibi saçmalıklara kanmadan..Akıllıca.
RESİMLER
1- Her sene ısıtılıp ısıtılıp servis edilen paylaşım
2- Kurt Wetergaard adlı şefefsiz.
3- Robert Crumb adlı şerefsiz
4- Kurt Westergaard'ın yaptığı iğrenç Hz. Muhammed karikatürü
5- Robert Crumb'un yaptığı iğrenç karikatür
6- Rainer Hachfeld denen şerefsiz
7- Rainer Hatcfeld'in yaptığı Recep Tayyip Erdoğan karikatürü.
(
Adam Yanmadıysa Allahtan Mı Şüphe Edeceğiz Yoksa Hz. Muhammed'den Mi? başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
8.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.