*** Ukde kaldın içimde sevgili unutamam Senden başka birine kendimi anlatamam Bir umut ver bir gün ver avunayım söz tamam Böyle hayat mı olur gelip geçiyor zaman Dağılmıyor başımdan efkarından yar duman *** Yanağında gamzeler açılırdı gülünce Ne gam kalır ne kasvet sen içeri girince Sevincimden uçardım çocuk gibi görünce Böyle hayat mı olur gelip geçiyor zaman Hiç mi sende vicdan yok hiç mi sende din iman **** Hasretinden her gece vallahi ölüyorum Hayaline dalarak teselli buluyorum Bu aşkın ıstırabı çekilmez biliyorum Böyle hayat mı olur gelip geçiyor zaman Dağılsın yüreğimde gel de bitsin bu güman *** Hazanda yaprak gibi kuruyup düşüyorum Geceleri çok soğuk buz tutum üşüyorum Üstü sizlerde kalsın fazladan yaşıyorum Böyle hayat mı olur gelip geçiyor zaman Son defa uğruyorum demir attığım liman *** 13.KASIM.2018.SALI VEYSEL KIZLARKAYASI.
( Unutamam başlıklı yazı Badabul tarafından 13.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.