Yere düşmeden tutabilir misiniz göz pınarlarımdan düşen göz yaşlarımı yüreğimi kavrayıp da sımsıkı elleriniz ile ovuştura bilir misiniz size çok ihtiyacım var desem ey insanlar beni kim anlar...
Yaşanılanlar coşku dolu olmasa da yine de bir şeyler kattık iyi kötü biz bu dünyaya...
Acı çekerken kimseler yoktu yanımda ama bembeyaz duvarlardan başka bir de her şeyi duyan, gören Allah’ım ki ne güzeldi ulaşmak o aşka...
Kim anlar bir yudum su için acı çeken çocukları kolları kopan başları yarılan cennet meyvelerini...
Ben de insan mıyım, diye sor kendine zamanzaman hey adamım...
Biz sadece ömür mü çürütüyoruz burada sor ne kadar vicdanımız var kaç kilo gelir mizanda haydi git git televizyonun karşısında uzan da seyret o saçma sapan vahşet dolu dizileri kim anlar ki kolu kopmuş yüzü yanmış ve sade suya ekmek banmış o sabileri şu mübarek günlerde...
( Kim Anlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.