Yok Neden
Şimdi sordum cümle Aliyel--mülkiyeyeGeçmişle aramda suçum neİlk inanan seniken tanrı kelâmınaNeden öldürüldün camîî minder deCamiyi kullandı kendine münkûrlerSelamûnalekûm diyerek zorladı durdu dinlerOnun çocukları münkûr ilan olundu nurikenKutsal sayılan yerde işledi bir cinayet katillerSen öldün ali alim alim alimallah velim benimDeğilki artık gerisi gelmesin zülumallah yallah..Durmuştu namaza ilk inanmış Alii ya Rab.Kendi diliyle söyledi Yezide muaviye soyunaKoptu kıyamet anda...Aslanı Allahın ölüydü camide vurun hüseyineKutsalsa cami yezit işin neydi bakalımSandalyenin bacaklarını kesenle kestiren kim idi daha sonraMünkürü melun olunmalı ilam paşa yaşarDinimiz müslüm imanımız yanlız allahaCeddimiz HüseyinAlidir aslanı zülfikârı çift kesen kında teninVardır camii hz. MevlamVardır camii hz. HaticemVardır kursi kur ann hz. bilmem neNeden yoktur aslanıdır Allahın mademBir tane hz. Ali medresesi ---kursî kur annYada her neyse ulanBu yezidlik kime bu tertip nedenMünkûrî münafıktır bilipte söylemeyenSözüm hepinizee.
(
Yok Neden başlıklı yazı
KANBER İHSAN tarafından
9.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.