Aynı suyu içiyoruz seninle Sessiz semanın altında. Bardaktan boşalırcasına ağlayan rahmetin Damla damla döküldüğü kuytu bir yerdeyim .
El ayak çekilince, bir nefes ve bir bakış mesafesindeyiz. Sen fark etmesen de Uzak değiliz aslında Ne de olsa Başımızı kaldırıp gözümüzü diktiğimiz Aynı yıldız değil mi?
En olmadık zamanlarda bile Gözlerimi kapatıp, kendimi o huzurun yaşandığı Sonsuz boşluğuna bırakıyorum. Yerli yersiz dolaşan hayallerimizin tam ortasında Aklıma geliyor aniden … Hani en üzgün en mahzun halimizle Vuslata ne kaldı dediğimiz Bir olup kaybolduğumuz dokunuşların Sıcak yolculuğunda var olan Aynı vücut değil mi?
Hasretin, yokluğun ve senli çaresizliğim Üzerime her düştüğünde, Gölgeler uzanmış yatıyor Boylu boyunca. Biz değil miyiz umutsuzca Hep bu anı bekleyen Böyle yazılmış deyip de avunduğumuz Bir çift yüreğin yazgısı Aynı kader değil mi?
Sen bilemezsin ne desem de Sana anlatamam yaşananları Öyle bir ses var ki, Yüreğime oturmuş Yankısı yedi cihanı dolaşan Beklediğin vuslat hem çok yakın hem de çok uzak diyor Ben yine yalnız başıma Kuşandığım senli yalnızlığıma Çekilmez yokluğunu sarıyorum…. Sessiz sessiz içimde büyüyen Haykırışlarımın an be an ulaştığı Aynı feryat değil mi?
Sorma bana korkuların verdiği endişeyi. Sorma her geçişimde değdiğin Yüreğimi hiç düşünmeden inciten İğne iğne sözlerini. Seni affediyorum. Sonbaharın safran sarılı renginde bulduğum, Bilmem hangi bahara gizlenmiş muhteşem sevdamla.
Sen ki gece gündüz hep bir şeylere kararlı. Sen ki aklından geçirdiğini çekinmeden yapansın Oysa En olmadık zamanda olmazlarla yaşayan İki ayrı bedende tek nefes olan Aynı yürek değil mi?
( Teselli başlıklı yazı Nene Hatun tarafından 2.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.