Kırgınım Yıllar
Gençliğimi benden nasıl çaldınız.?
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
En çok sevdiğimi benden aldınız.
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
İstesem de size affım yok hele,
Her gün dert ekledin, her gece çile.
Rezil rüsva ettin düşürdün dile,
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
İşkencesiz geçmez saatim günüm.
Bundan iyi idi geçmişim dünüm
Bu aşka hayatımda nokta-i dönüm
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar
YAŞAMAKTANtan bıktım, sefa sürmedim.
Çile, hüzün, yaştan başka görmedim.
Kendimi kınadım da, yârim yermedim
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
Saadete açım,ümidim bitti,
Dayandım,direndim,sağlığım gitti.!
Şerefsizler beni her şeyden etti..
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
En sevdiklerim çok yaktı canımı.!
Delik deşik edip döktü kanımı.
Kapattım meskeni, bozdum hanımı.
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
Hayat çok ağırmış çekemiyorum.
Etrafa sevgiler ekemiyorum
Sevgi fidanlarını dikemiyorum
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
Yeter artık bende bıktım usandım,
Bende bir insanım hem de susandım
Doğduğumdan beri gamla ıslandım
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
Durak YİĞİT yeter bitsin bu ahlar.
Birazcıkta gülsün kalmasın vahlar,
Beni kınamayın dostlar, ahbaplar
Küstüm ve darıldım kırgınım yıllar.
Durak YİĞİT
Değerli dostlarım bu şiirin benim ile bir alakası yok fakat,benimde yaşadıklarım bundan aşağı değildi.Tesadüfen şiirlerime yorum yazan bir arkadışımızla,yoğun ilgisinden dolayı kendisiyle iletişip kurdum.Muhabett esnasındada,biraz dertleştik.sohbet koyulaştıkçada,dertler ortaya dökülmeye başladı.
Ben sustum o anlattı hayatını bana.Ben nefessiz kaldım o kadar çileyi bu çağda bir insana nasıl yaşatılır,nasıl reva görülür hemde en sevdiklerinden.
Aklım hafzalam almadı.Çok etkilendim bu dramın karşısında,dayanamadım gayri ihtiyari bu şiirmi o bahsi geçen kardeşimize yazdım O gece.
Bu şiirde yazılanların kelimesi kelimesine yaşanmış,eksiği yok fazlası vardı fakat buraya yazmaya,daha fazla acıtasyona meydan vermek istemedim.
Bunu edebiyat sayfasında bir şair arkadaşımızın hayat hikayesidir.
İşte dostlarım ahval bu minval üzere.Bu asırda bir kadına bunu reva gören bir koca.Bunlara göz yuman evlatlara ne demek gerekir bilmiyorum.?
Böyle bir ülkede yaşamaktnda üzülerek söylüyorumki,utanç duyuyorum.
Bunuda laf olsun diye söylemiyorum.
O güzel kardeşimizede allahtan sabırlıklar,hayatında acıların bitmesini dilerim...
Sahi şunu belirtmeyide kendime bir insanlık görevi olarak şiarımdır.Bu ülkede Devlet kavramı,hak,hukuk,insan hakları savunucuları, duymazlarmı acaba.?Yetkili mercilere mutlaka bu olay intikal ettirilmiş,fakat nasıl bir adalettirki,bu insanı hala aynı çatı altında yaşamaya mecbur ediyorlar.Geceleri kapısını kilitleyerek yatıyor.Bu şerefsiz adamla aynı evde.Böyle bir adalet sistemi nerede var acaba.
MALAYTA CUMHURİYET SAVCILARI bu drama daha fazla seyirci kalmayın allah aşkına..
(
Kırgınım Yıllar başlıklı yazı
Durak YİĞİT tarafından
13.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.