Nasipmiş bir fakirhane çıktı geldi Marmara’dan

Buram buram Anadolu, deli dolu Gelibolu

Konya’dan düştük yollara, gidilmiyormuş karadan

Mavi yeşil sağı solu, deli dolu Gelibolu


 

Mazideki yeri malûm ezber bozan Çanakkale

Yeri şehit göğü şehit gönlü hazan Çanakkale

Din iman bilmez aleme tarih yazan Çanakkale

Boğaz kefereyle dolu, deli dolu Gelibolu


 

Küçük bir Türkiye sanki her yöremizden insan var

Kışı ılık yazı serin, on yılda bir yağarmış kar

Emekliliğe ideal hele ki yanındaysa yâr

Yuvamız saadet no’lu, deli dolu Gelibolu


 

İşte kapı numaramız, tüm dostlarımıza açık

Lütfen gale almayınız evin beyi uçuk kaçık

Paylaşırız aşımızı, bizler misafire aşık

Adresimiz yaren yolu, deli dolu Gelibolu



MCU




İlk davetlimiz bellidir, ağabeyim Mehmet Fikret Ünalan, gerçi ona davete gerek yok, kendi evi zaten :)) Güzelçamlı'ya her yaz yıkıla yıkıla bi hal olduyduk zati :))  Benim nezdimde MFÜ ağabeyimin edebi ekürisi ve mütemmim cüzü Sami Ağabeyimdir :))  Kendisine de davete gerek yok, zira kapısına kadar gidip almadan dönmeyeceğiz.  Ha bir de benim kumam Nevin yengemiz var, MFÜ ağabeyimin hayatına bir girdi, pir girdi, hanımsız nefes alamıyor, oysa ben çok daha eskiden tanırım ağabeyimi. Neyse artık yengemi de idare edeceğiz :))

( Bekleriz Efendim başlıklı yazı MCU :) tarafından 14.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.