Nereye Kadar
NEREYE KADARArtık hava çok güzel su çok güzelİnsanların sağar kulaklarınaAnlatılacak söz kalmazkenNe yaralar aldık bu çerçevede*Kör gözleri iyice görmez olduGöz göre göre gelen karanlıkBir sürüyle giden koyunları aratmadıBu zihniyet*Sağır kulaklara söz dinletemez oldukBağıra bağıra gelenHaykırışa dönüşen sözler kar etmezkenÇok yaralar aldık bu dönencede*Üç maymunu oynar olduk her birimizKanadı ellerimiz sıkmaktanYüreklerimiz yanmaktanGözlerimiz kan ağlamaktan kurtulamadı*İş işten geçecek bu gidişleSusarken yaşananlaraBağıra bağıra gelen feryatlarıDuymazken bu millet*Olmayacakları olur eden zihniyetleNereye gittiği belirsiz kanunlarıBir gecede yasalaşan oylamalarlaNereye kadar dik duruşumuzu göstereceğiz*Yıl gaip yaşananlar acıİnsanlar yaralı yürekler feryad içindeykenNereye kadar bu suskunluklarımızKim duyacak çabalayanın sesiniNereye kadar nereye kadarDemet Akyürek.
(
Nereye Kadar başlıklı yazı
demet tarafından
24.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.