1 İstihare

Kulağım çınlıyor, hayırlar olsun
İsmi mi andılar, seğirir gözüm
Yeşil rüyalarım, çayırlar olsun
Beyaz istihare , tüm güzel sözüm


Şahidim olacak, bildiğim mabed
Zamanı gelince, yolcuyuz elbet
Yokluğa inanmam, var olsun ebed
Dönüşüme delil, kaybolmaz izim


Kadîr-i mutlağı güçte bilince
Eğilip vav gibi, vecde gelince
Dört büklüm kapanıp, secde edince
Alnımda nasırım, ağ olsun yüzüm


Orta halim, ne yumuşak nede sert
Toplumdan kaçarak olamadım fert
Kanaatkar olan görmeyecek dert
İktisatlı yerde, şükürdür azım


Aras'ım acısız, kor yandığımda
Sağlam bir kaleye, dayandığımda
Bir ara rüyadan, uyandığımda
Yokuş düşündüğüm, o andır düzüm

İSHAK ARAS
ishakaras (mihman)
Söke/Aydın














( İstihare başlıklı yazı Mihman tarafından 9.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.