YENİ ROMANIN İKİYÜZLÜLÜĞÜ 


Batı olanca ikiyüzlü savaşını sürdürüyor. Batı derken kast ettiğimiz bu Yeni Roma her türlü entrikayı planlamakta, bu planları tüm bileşenleriyle beraber uygulamakta. Yeni Roma Müslümanların olanca zafiyetinden faydalanarak her türlü entrikayı planlayıp icra etmekte. 
Yüzyıllardır yürütülen bu sinsi politika İslam dünyasını her geçen gün acze yuvarlamakta, dost görünen düşman dostluk maskesi altında düşmanlığını daha kolay ve rahat olarak uygulamaktadır. 
Bu gün Suriye’de yapılan taktik savaşları bu görüşümüz kuvvetlendirmekte. Yeni Roma’nın batısı ABD ve AB, doğusu Rusya ve Çin nasıl dünya üzerinde mazlum İslam haklarını danışıklı dövüşle tokatlamakta, tokatlamakla da kalmayıp korkunç işkenceler altında ezmektedirler. 
Dün Sakys Pkhot anlaşmasıyla böldükleri İslam Dünyasını bu gün daha küçük parçalara ayırmak için anlaşmışlar, danışıklı dövüş politikalarla yok etme girişimin başlatmışlardır. Zaman zaman aralarında menfaat kavgası yapsalar da esas davada birlik beraberlik içinde hareket etmekteler. 
Arka planda bütün anlaşmaları yapan bu Yeni Roma İslam’ın baş düşmanıdır. Ve her defasında bu düşmanlığı icra etmekte hiç perva etmemektedir. Bu Yeni Roma eski Roma’dan hiç te farklı bir devlet değildir. 
Bu devlet tam bir baş belasıdır dünyanın, zulümde zirvedir ve insanlık dışı bütün her şeyin tek icracısıdır. Bütün hak dinlerin baş düşmanı pagan uygarlığın tek ve en büyük temsilcisidir. Ve bütün tek tanrılı dinlere gizli açık savaş açarak onları yok etmeyi hedef almış, yok edemediklerini kendine benzeterek pagan ve putperest bir öğretiye dönüştürmüştür. 
Yeni Roma İlahi dinlerden Yahudilik ve Hristiyanlığı kendisine benzeterek potasında eritmiş, en son İslam’ı aynı muameleye tabi tutmuş, yer yer onu kendisine benzetmiş, tam anlamıyla meta-morfoza uğratamadığı yerde yok etmeye karar vermiş, bunun için gereken her şeyi yapmış, dost yüzüyle bozmayı başaramadığı Hak dini mensuplarını güçsüzleştirerek, parçalayarak, birbiriyle savaştırarak imha etmeye başlamıştır. 
Geçen yüzyılda Varşova, Nato paktlarıyla düşmancılık oyunu oynamış ve bu oyun yoluyla İslam dünyasını aldatarak sömürmüş ve Müslüman halkları başlarına diktikleri kuklalarıyla ezim ezim ezmiş, sosyalist fikirlerle inanç dünyasını yıkmıştır. 
Bir yandan kapitalizmin ağır baskısıyla fakir halklar ezilmiş, yer yer içlerinden seçtikleri köleleri vasıtasıyla Müslüman kitleyi esir etmiş, bir yandan sütü bozuk medya kanalıyla diğer yandan içki, kumar ve uyuşturucuyla yıkmaya teşebbüs etmiş, yer yer de başarmıştır. 
Gerek moda ile aptallaştırdığı, gerekse yaşam biçimi ve alçaklık komplesiyle aşağılık hale getirdiği kitleleri tam bir köleleştirme yolunu seçmiştir. Bilimi, felsefesi ve yaşam biçimiyle tam bir maymuna çevirmiştir Müslüman dünyasını. 

Ahmet Kemal




( A A Denemeleri Yeni Romanın İkiyüzlülüğü başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 24.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.