Size Yazdım Bütün Duygu Ve Hislerimin Hepsini

 İnsanı Büyüleyen Gizemli Yollar - ibrahimfirat.net | KişiseL Görüş Evrensel  Bilgi


   Bir şarkıdır şiirdir yazdıklarım gönül şehrimde coşarak size doğru akan. Gönül coğrafyam aşk şehrinin süsleriyle süslü, tabanında gönül bahçemin toprağı ve açan çiçeklerle süslenmiş girişi ve etrafa kokusunu saçan güller ve kokusuyla gece olsa da gündüz içinde doğuyor bu aşkın sihrinden olsa gerek. Ben yazmalıyım kendimden ve siz gönüllerin içinde gezerken aşkı sevmeyi…

 

   Sefil kalan beni zengin eden sefillikten kurtaran aşk ve yazma serüveni sıradanlığın merkezinden alarak deniz gözlerinizde deniz gibi duru gönlünüzde gezdirtiyor buna şaşamayın yazınca anlarsınız elbet. Hikâyelerin sahilinde gezerken esen denizin yelinin serinliğini yazmak isterim size serinlik sunmak adına, kapatın gözlerinizi sahilde esen denizin dalgalarıyla gelen o serinliğini hissedin… Kiminiz bu deli diyecek evet yazarken yazmanın size varmanın delisiyim, bana da deli desinler ne çıkar ki?

Size yazdım bütün duygu ve hislerimin hepsini

Siz yalnızlığım deyin ben sizsizlik diyeyim

Belki saçma gelecek bunlar çoğunuza

Size yazdım, evet size bahar çiçeklerinin resmini çizdim

İşte ilhamın geldiği şu an yazarken sizlerleyim

Kalemden sizler gönlümden damla damla dökülüyor şu an.

 

   İçimdeki duyguları saklamıyorum salıyorum sizlere yıpranmış olanı varsa düzeltin onarın bana gönderin, umarım bu size zor gelmez. Vesselam. Selamlarımla.

Mehmet Aluç

 


( Size Yazdım Bütün Duygu Ve Hislerimin Hepsini... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.