Boynuz yemek, hakikaten çok hüzünlü bir durum hem erkek hem de kadın için. Bunun için yapılması gereken bir çok davranış kalıbı var. Bir kere boynuzlu koyunların ve de büyükbaş hayvanların çok bol olduğu yerlerden uzak duracaksınız... Öyle bir yere gittiyseniz de zorunlu olarak, onlara çok yaklaşmayacak, ''Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli.'' şarkısını da mırıldanarak uzaktan seveceksiniz...


Boğalarla İnsanların güreştiği bir ülke olan İspanya'da bir çokları boynuz yemekten kurtulamamaktadır... Lakin adaletsiz bir karşılaşmadır bu, boğalarda silah olmadığı halde insanlarda kesici aletler vardır... Arenada ki o boğa güreşlerinde ben hep boğaları tutarım, boğalardan yanayım, öyle de olsa sonunda, hep, elinde kılıç olan insan kazanır... Aman kurban kesmeyin diye ayağa kalkan hayvan severler, her ne hikmetse İspanya'ya gıklarını çıkartmazlar...


Gelelim insanlar arasında geçen boynuz olayına ki bu bir kadın içinde erkek içinde yüz kızartıcı ve de gönül yaralayıcı bir olaydır... Bir kadın bir erkeği ya da bir erkek bir kadını neden boynuzlamaya kalkar? Ya sevgisi azalmıştır ya da başka bir kadına/erkeğe aşık olunmuştur. Burada ne serden ne de yardan vaz geçilir durumları vardır...


Arabesk Kültürü ile literatürümüze girmiş ''Ya benimsin ya toprağın.'' gibi durumlar bilhassa Anadolu Coğrafyasında sıkça yaşanmaktadır... Bir insan sevmeden ya da severek evlenmişse, bir müddet sonra ten uyuşmazlığı, kan uyuşmazlığı, huy uyuşmazlığı yaşanabilir eşler arasında... Bu durumu erkekler genellikle sabote ederler ve de kadınların canlarına kast ederler, etmeseler bile, hayatı onlara zindan ederler... Gerçekten sosyolojik olarak, psikolojik olarak, incelenmesi gereken vahim bir durum...


Siz de boynuz yemek istemiyorsanız İspanya'da matador olmaya kalkmayın. İspanya sokaklarında festival zamanı boğaları saldıklarında, o boğaların önünden koşarak kaçmaya çalışmayın. Hem ne işiniz var yahu, ta İspanyalarda? Ben gidip de boğaların önüne atlıyor muyum? Ha eşinizden de boynuz yemek istemiyorsanız, ilgi, sevgi ve şefkat gösterin kardeşim, eşinize. Evde ki mutluluğu hiç bir yerde bulamadığı zaman, bir kadın/erkek eşini niye aldatsın ki değil mi ama?

( Boynuzdan Nasıl Kurtulursunuz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.