Gülüşlerinin yıldızları kıskandırdığı bir mecrada şimşek çarpmış bir minare gibi kaskatı kesilmiş en temelimden sarsıntılarla yıkılıverdim. 
Hayatıma kimseyi almayacağım dediğim gönül yuvamda gözlerimi sakınmak istercesine bir kaçış başlamıştı benim için..
Kaçmak istedikçe sen girme eylemindeydin rüyalarıma... Gözlerin gözlerime değdiği günden beri uyku ambarım bir dinamitle havaya uçurulmuş gibi geceleri kafamda senin adını sayıklayan türküler kaçırır uykumu... 
Bilmem ben ve sen olur muyduk? Şu zamana kadar kalbine aşk adına tohum ekmemiş ve gönül duyguları yeşermemiş biri için verimli toprağında sulak yetişmiş bir fidanı kurutmaya değer miydi? Sonra yanıldığımı farkettim; meğerse kalbimin kurak topraklarına dikiliveren sen, kendinle beraber baharı da getirmişsin.
"Seni görmeden yapamam" duygusunun verdiği bir heyecan her vakit karşıma çıkarıyor seni. Her gördüğümde seni ne yapacağımı bilmez halde kelimelerim boğazımda düğümleniyor dans edercesine;tıpkı gözlerinde ışıldayan samimiyetinin yüreğimi hoplatması gibi..
Bilmiyorum hiçbir karşı cinsten görmediğim bana olan ilgin bana karşı boş olmayışından mı ya da bana gösterdiğin ilginin diğer insanlara da gösterdiğin samimiyet genelliğinden mi? İşte emin olamıyorum. Başkasının böyle bir derdi olsa çok kolay çözebileceğim bu senaryo, maalesef başrolünde kişinin kendisi varsa çözülemeyecek bir muammaya dönüşebiliyor. 
Bir çikolata ikramıyla oluşan bu sohbeti çok mu uzatıyorum ne:)) Ama yine de ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim.
Belki gecelerce beni kelepçeleyecek olan bir sancı miras kalacak bana ama yarınlara gebe kalan içimdeki bu sancılar belki istikbalde yeni meyveler vererek güzel bir gün doğuracak bana. Uzun zamandır tatmadığım bu heyecanı bana tattırdığın için bile sana teşekkürlerimi borç bilirim..
( İsim Bulamadığım Bir Duygu başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 5.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.