"İnsanlar verdikleri sözlerinde neden durmazlar?"dedi tüccar Veli amca, kendisini ziyarete gelen askerlik arkadaşı İsmail'e.
-İşler bugünlerde kesat galiba,diyerek,konuyu değiştirmeye çalıştı İsmail ve şöyle devam etti:

"Yarın bakan gelecekmiş buraya,caddeleri öyle bir silip süpürüyorlar öyle bir süslüyorlar ki görmen lazım."

"İnsanlar verdikleri sözlerinde neden durmazlar?"diye sordu Veli amca,birazcık hiddetlenip sesini yükselterek.

"Yarın buralar çok kalabalık  olur,o yüzden bugün rahat rahat görüşmek istedim seninle,"diyerek  duymazlıktan geldi yine askerlik arkadaşı İsmail.

"İnsanlar neden verdikleri sözlerinde durmazlar?"dedi,bu sefer çocuğa bağırır gibi bağırdı adeta kavga etseler onları ayıracak kimsecikler yoktu etrafta.

İsmail:"Zaman,dedi,yerinde durmuyor ki insanlar yerinde dursa...."

Bu söz ağrına gitmişti tüccar Veli  amcanın,pencereden bakarken  şöyle diyordu:
"Yirmi  yıl evvel aldığın borcunu mahşerde ödersin artık."


( Söz başlıklı yazı berberce tarafından 12.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.