O kadar çok bölümü var ki bu Hayat Üniversitesinin hangi birini yazayım. Boş Gezenlerin Boş Kalfaları Fakültesi var mesela. O fakültenin de bölümleri var Boş Gezen Bölümü ki 4 yıllık lisans eğitimi vermekte olup, diğer bölüm ise Boş Kalfa Bölümü olmakta o da 4 yıllık lisans eğitimi ile hizmet vermektedir öğrencilerine... Ayrıca yüksek lisans yapmak isteyenlere de yardımcı olunup, yüksekliği hayli fazla bir bina da kariyerde yaptırılmaktadır...


Hayat Üniversitesinde fakülteler bölümler çok fazla... Ne İş Olsa Yaparım Fakültesi var mesela... Burada tahmin ettiğiniz gibi karma eğitim verilmektedir. Çay Demleme Bölümü, Orta Şekerli Kahve Yapma Bölümü, Tamirat Tadilat Bölümü, Elektrik İşleri Bölümü, Musluklar ve Contalar Bölümü... Çok önemli bir fakülte olduğunu anlamışsınızdır Ne İş Olsa Yaparım Fakültesinin...


Fakülteler bitmez Hayat Üniversitesinde... Güncel Sporlar Fakültesi var bir de... Bölümleri şunlar... Köpeklerden Korunma Yolları Bölümü, Kavga Teknikleri Bölümü, Yürüyen Merdivenlere Ters Binme Bölümü, Sapan Kullanma Teknik Eğitim ve Öğretim Bölümü, İşportacı Yetiştirme Bölümü... Zamlara Göğüs Germe Teknik Eğitim Bölümü...


Hayat Üniversitesinin, İstemem Yan Cebime Koy Fakültesi de önemli fakültelerden. Tabi bu fakültenin de bölümleri var öğrenciler tarafından tercih edilen. Vallahi İstemem Bölümü önemli bir bölüm, ayrıca bir de Yan Cebim Bölümü de var tabi ki...


Bu devirde Hayat Üniversitesine gitmeyen var mı? Yoktur tahmin ediyorum. Sokak Meslekleri Fakültesi de önemli bir fakülte Hayat Üniversitesi içinde. Bir dolu bölüm var. Üç Kağıtçılık Bölümü ki burada çok önemli hocaların olduğu söyleniyor. Sokak Çalgıcıları Mesleki ve Teknik Yüksek Okulu... Dilencilik İncelikleri Meslek Yüksek Okulu...


Dil de çok önemli bir konu. Tabi ki dille ilgili fakülte de var. Hayat Üniversitesi Yabancı Diller Fakültesinde dolu bölüm var. Kuş Dili Yüksek Okulu ki bu bölüme seçme ile adam alınmaktadır, Lazlar tercih sebebidir. Tarzanca Eğitim ve Öğretim Bölümü... Bu Bölüme de genellikle Hoca olarak Manisa ve civarından adam seçilmektedir. İngilizce Bilmeden İngilizce Konuşma Bölümü ki Üniversite içinde ve diğer fakülteler içinde en çok öğrenci sayısına sahip bölümlerden birisidir... Şimdilik sadece İngilizce bölümü olup, İleride Almanca Bilmeden Almanca Konuşma, Rusça Bilmeden Rusça Konuşma Bölümlerinin de açılacağı belirtilmektedir...


Birde şu çok önemli konuya da parmak basmak lazım ki hangi parmağınız ile basarsanız basın, ister işaret parmağı, ister serçe parmak, ister baş parmak, yeter ki basın... Her ne kadar hayat üniversitesi ise de burası burada eğitimin süresi son nefesi verinceye kadardır. Diploma verilmese bile bazı üyelerimiz buna çok içerlediğinden, kendi kendilerine, doktor, avukat, profesör diploması yaparak hayatın içinde bunları kullanmakta, yakalandıkları zaman pişmanlıklarını öne sürerek ''Şeytana Uydum.'' cümlesini üstüne basa basa söylemektedirler... Şeytan ise bu duruma başka bir tarafı ile kıs kıs gülmektedir...

( Hayat Üniversitesinin Bölümleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.